Heb eerder eens gelezen over een vervanging van de onderste glijgootjes voor de rechthoekige schuiframen in de cabine van de series 109 en 88 door een dubbele kunststof goot, als vervanging voor de stalen met vilt beplakte U profieltje.
Is er iemand die mij kan vertellen waar daar aan tekomen is?
Vr.gr en b.v.b.d.
88x109
Inmiddels heb ik bij Autorega de kunststof gootjes gevonden, toen ik er tot twee keer toe een vraag over de maat stelde kreeg ik geen antwoord. Aangezien op hun afbeelding wel te zien was dat het toch geen ideale oplossing is, omdat de afstand tussen de twee gootjes te weing ruimte laat voor de aan de voorste schuifruit gemonteerde rubberen afdichting, heb ik noodgedwongen een andere oplossing bedacht, wel even werk !
Maar mijn probleem is opgelost, had nog een meter nylon plaat liggen waaruit ik nu mijn vijf profielen maar zelf heb gefabriseerd.
Vr.gr.88x109
Dubbele kunststof glijgootjes rechthoekige schuiframen
Dubbele kunststof glijgootjes rechthoekige schuiframen
Laatst gewijzigd door 88x109 op 27 Mar 2018, 13:36, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Waterrover
- Beheerder
Re: Dubbele kunststof glijgootjes rechthoekige schuiframen
88x109,
Vertel ook even om welke autotype het gaat, bouwjaar eventueel motortype etc. Nu wordt het een zoekplaatje voor eenieder.
Chris / forumbeheer
Vertel ook even om welke autotype het gaat, bouwjaar eventueel motortype etc. Nu wordt het een zoekplaatje voor eenieder.
Chris / forumbeheer