Ik zit met een probleem sins gisteren gaat het alarm van mijn disco2 constand af zonder reden,
Als ik de deur op slot doe met de afstandsbediening of gewoon met de sleutel dan gaat het af .
Als ik de auto dan open laat dus het alarm niet activeer dan flikkert het lampje rood led van heet alarm zeer snel en het klokje pinkte ook en de binnenverlichting ging niet uit. Dus ik heb de batterij moeten loskoppelen.
Als alles af staat dan hoor je ook een getik binnen in de wagen terhoogte van het stuurhuis.
Alvast bedankt
Alarm Discovery 2 gaat constand af
-
Landmarcs
Re: Alarm Discovery 2 gaat constant af
Wellicht is er een van de deur-contacten die valselijk aangeeft dat die corresponderende deur (of het motorkap-contact) niet dicht is ?
Bij de Defender krijg je dan overigens geen constant alarm, maar wel een klaxon-signaal als je de auto op alarm zet.
Ik neem aan dat je ook deze zaken kan (laten) uitlezen.
Groeten MarcS
Bij de Defender krijg je dan overigens geen constant alarm, maar wel een klaxon-signaal als je de auto op alarm zet.
Ik neem aan dat je ook deze zaken kan (laten) uitlezen.
Groeten MarcS
Re: Alarm Discovery 2 gaat constand af
Als je de symptomen bij elkaar optelt zit er ergens sluiting oid. Bij een kapot deurcontact gaat idd alleen de claxon 1x af als signaal dat er iets niet goed dichtzit.
Een kapotte binnensensor geeft meestal af en toe vals alarm en vaker gewoon geen alarm omdat ie gewoon niks meer doet.
Maar als je klok mee gaat knipperen etc is er wel meer aan de hand....
Een kapotte binnensensor geeft meestal af en toe vals alarm en vaker gewoon geen alarm omdat ie gewoon niks meer doet.
Maar als je klok mee gaat knipperen etc is er wel meer aan de hand....
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
marcovanturnhout
vergelijkbaar probleem gehad met 2001 disco td5,
uiteindelijk de alarm unit uitgezet in de BCU , ging ook niet vlekkeloos , de BCU was via de tool van de werkplaats niet te benaderen,
een ander BCU eraan gehangen(uit ander auto geleend), alarm uitgezet en toen BCU"S weer terug gezet. nu rijd hij weer maar zonder alarm (en dus ook geen afstandbediening op de sluitels)
marco
uiteindelijk de alarm unit uitgezet in de BCU , ging ook niet vlekkeloos , de BCU was via de tool van de werkplaats niet te benaderen,
een ander BCU eraan gehangen(uit ander auto geleend), alarm uitgezet en toen BCU"S weer terug gezet. nu rijd hij weer maar zonder alarm (en dus ook geen afstandbediening op de sluitels)
marco
Als je het alarm wil activeren en er is een deur niet goed dicht dan hoort ge een beep, en dan gaan de deuren Niet op slot maar is dan het alarm dan geactiveerd.