deursloten Landrover gezocht

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
fagodijn

deursloten Landrover gezocht

Berichtdoor fagodijn » 23 Dec 2017, 20:51

Beste allemaal, ik ben op zoek naar een paar sloten voor een vriend in Gambia. Ik heb echter alleen twee foto's. Kan iemand mij verder helpen met zoeken. onderdeel nummers of misschien een plek waar ik deze kan vinden.

Landmarcs

Re: [LandRover ... type ? ] deursloten Landrover gezocht

Berichtdoor Landmarcs » 23 Dec 2017, 20:56

fagodijn schreef:Beste allemaal, ik ben op zoek naar een paar sloten voor een vriend in Gambia. Ik heb echter alleen twee foto's. Kan iemand mij verder helpen met zoeken. onderdeel nummers of misschien een plek waar ik deze kan vinden.

Fagodijn,

Het begint met een zo precies mogelijke type-aanduiding van de auto (en graag ook een dergelijke aanduiding in de titel).
Daarna is het voor de kenner waarschijnlijk makkelijk aan te geven welk onderdeel(nummer) zou moeten passen.

Groeten MarcS

Erik Peters

Re: deursloten Landrover gezocht

Berichtdoor Erik Peters » 23 Dec 2017, 21:05

crystal_ball.png
Alstublieft.

Groet,

Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht

allard

Re: deursloten Landrover gezocht

Berichtdoor allard » 23 Dec 2017, 21:38

Hihi nice Erik...

Nog een: misschien krijgen we de foto's pas te zien als we geld overmaken naar een bankrekening in Gambia ;)

On topic: misschien helpt dit (is voor td4 Defender, geen idee verder om welke auto het gaat): https://www.landroverworkshop.com/diagr ... nism_44826
130 HCPU TD5 MY2000

Terug naar “Techniek”