Ga nu toch de luchtvering van de P38 ombouwen naar veren, zie verschillende kits.nu zijn er 2 kits
Die qua prijs ongeveer het zelfde zijn .. welke zou beter zijn. BEARMACH of BRITPARTS .? Zijn beide
Rond de 250 stg ... in de UK.. iemand ervaring..
Welke kit? Bearmach of Britpart
Welke kit? Bearmach of Britpart
LR 90 -1982 RHD V8 in de garage ***verkocht naar België****
LR 90 -1986 RHD 200tdi on the road. ***verkocht te weinig km met een diesel***
RR p38 4.6 1999 autobiography. Tot leven gewekt na 7 jaar stilstand
Re: Welke kit? Bearmach of Britpart
Zit er wel verschil in dan? Beide zijn dozenschuivers die van alles onder hun naam verkopen maar weinig tot niks echt zelf laten produceren.
Maar met Brtittpart veren heb ik goede ervaringen. Schokbrekers gebruik meestal Koni voor. De Heavy Track is een goede demper voor een nette prijs.
Maar met Brtittpart veren heb ik goede ervaringen. Schokbrekers gebruik meestal Koni voor. De Heavy Track is een goede demper voor een nette prijs.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Lijkt wel verschillend .. Bearmach heeft die blauwe veren en Britpart zwarte..zijn beide met 1inch verhoging
te koop . zou dat veel schelen die 2 centimeter?
te koop . zou dat veel schelen die 2 centimeter?
Dat scheelt ongeveer 2 centimeter.
Maar dat zal wel gemeten zijn ten aanzien van de normale rijhoogte. Dus dan staat ie op de stalen veren net tussen normaal en off road hoogte in. Tis te lang geleden voor mijn beperkte brein om nog te weten hoeveel ie omhoog ging in de off road stand.
Maar qua abs sensoren en remslangen moet dat iig geen probleem opleveren.
Maar dat zal wel gemeten zijn ten aanzien van de normale rijhoogte. Dus dan staat ie op de stalen veren net tussen normaal en off road hoogte in. Tis te lang geleden voor mijn beperkte brein om nog te weten hoeveel ie omhoog ging in de off road stand.
Maar qua abs sensoren en remslangen moet dat iig geen probleem opleveren.
Edward van Vugt
hoi , vandaag de Brit Parts set gekocht met 2cmm verhoging .. ( net geen natte voeten) ben klaar met het lucht
en krijg zo ook het defender gevoel weer terug
zaterdag maar eens gaan sleutelen
en krijg zo ook het defender gevoel weer terug
Even een update .. dus de Britpart kit geworden .. in de UK besteld .. de 1 inch hogere kit genomen.
Onderdelen zijn van goede kwaliteit..en op zich wijst het zich vanzelf. Handleiding was niet helemaal te gebruiken
Omdat er van was gegaan dat de auto op een brug stond. Balgen gingen moeilijk los maar na een tip van het prikkersforum was dat ook snel klaar. Electronica was zelfs voor een leek makkelijk aan te sluiten. Het rijden met de veren bevalt prima vooral geen storingen meer! Is heerlijk. Wel wat stugger natuurlijk.. maar ben blij dat ik het gedaan hebt.
Onderdelen zijn van goede kwaliteit..en op zich wijst het zich vanzelf. Handleiding was niet helemaal te gebruiken
Omdat er van was gegaan dat de auto op een brug stond. Balgen gingen moeilijk los maar na een tip van het prikkersforum was dat ook snel klaar. Electronica was zelfs voor een leek makkelijk aan te sluiten. Het rijden met de veren bevalt prima vooral geen storingen meer! Is heerlijk. Wel wat stugger natuurlijk.. maar ben blij dat ik het gedaan hebt.