Dakraam defender lekt
-
Roger B.
Re: Dakraam defender lekt
plexiglas plaat??? weet niet of er verschillende varianten van het genuine fabrieksdak zijn...... maar die die ik gezien heb hadden gewoon echt glas
gone
- Erik Peters
Volgens mij ook gewoon gehard glas (met aan de binnenkant iets wat de zon een beetje tegen moet houden).
Groet,
Erik.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Heb mijn lekkages (hoeken beide voordeuren) bij FD4x4 in bergeijk laten nakijken afgelopen zomer en is door hen prima verholpen.
Louis
Louis
-
Frank Bakker
Goedemiddag, heb net Defender 90 met open dak, wat lekt.
Oorzaak: 1 van de bevestigingen is afgebroken.
Weten jullie waar ik deze kan kopen? Ben er duidelijk nog niet zo in thuis.
Alvast bedankt voor de moeite.
-
Everhard Mulder
Ik had ook lekkage. Een nieuw raam plaatsen vond ik erg duur en ik had het dakraam toch nooit open. Heb toen de boel dichtgeplakt met aluminium plaktape: nooit meer lekkage gehad.
Frank Bakker schreef:Goedemiddag, heb net Defender 90 met open dak, wat lekt.
Je kunt het bij diverse sloperijen proberen. Evt even bij dealert navragen od het een los onderdeel is en wat de prijs is. Gillend wegrennen is nog steeds niet strafbaar
Als het een niet dragend onderdeel is kun je ook de andere kant laten scannen en vervolgens printen mits je een bedrijfje in de buurt weet te vinden die da kan en wil.
Dichtkitten kan uiteraard ook onder de boerse noemer: "wat er nie opzit kan ook nie stuk" Maar plezier heb je er dan ook niet meer van.......
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Landmarcs
Edward schreef:...
Dichtkitten kan uiteraard ook onder de boerse noemer: "wat er nie opzit kan ook nie stuk" Maar plezier heb je er dan ook niet meer van.......
Het plezier is van zo'n dakraam gaat boven mijn pet .... ik kan hoogstens denken aan de extra mogelijkheid tot ventilatie.
Groeten MarcS
Landmarcs schreef:Edward schreef:...
Het plezier is van zo'n dakraam gaat boven mijn pet .... ik kan hoogstens denken aan de extra mogelijkheid tot ventilatie.
Groeten MarcS
Tja, in een Disco 2 zitten ze meestal in en ik rij zowat alle dagen met beide daken open. In tegenstelling tot een open zijraam heb je er nauwelijks herrie van en ik vind het lekker om een beetje frisse lucht rond het hoofd te hebben.
In een Defender mis je hem idd niet want die tocht van zichzelf al genoeg
Edward van Vugt