zoiets dergelijks heb ik ook. Nee, daar moeten we mijn probleem niet in zoeken. De kachel brengt de motor op temperatuur waardoor hij dus blijkbaar direct mooi rond loopt op 5 cilinders. Ik vermoed dat er een gloeistift defect is. Het loeien van de brandstofpomp doet ie al heel lang en heeft niets met het onregelmatig lopen na de koude start van nu te maken.VeeTee schreef:Roger B. schreef:ja, je hoort een extra aanzuigleiding in het pompelement te maken....... maar er zijn er zat die de tank daarvoor niet willen demonteren.... en dan op andere wijze diesel aanboren..... kan dus zijn dat de webasto ook de lucht voor je verwijderd heeft mocht dat de oorzaak zijn... vandaar mijn vraag
Lichtelijk off-topic maar ik wel het in dit verband toch even noemen: ipv de retourleiding of aansluiting op het pomp elelement (waarvoor de tank eraf moet), er is een hier een handig hulpstuk voor om in de vulslang naar de tank te monteren:
Binnenkort laat ik ergens een doorzichtig stukje brandstofleiding monteren om te zien of er lucht in het systeem komt. Ook zal dan gecheckt worden of de kaarsen branden
Iemand tips om makkelijkmde gloeikaarsen door te meten....?