Sinds de Disco voor langere tijd stil heeft gestaan zonder accu, geeft het alarm-systeem problemen. Het is zo moeilijk om het probleem iedere keer te reproduceren waardoor ik niet weet waar het hem in zit. Ik heb de sirene los gekoppeld omdat deze niet uitgaat na deactiveren van het alarm met de afstandbediening. Kennelijk signaleert het alarmsystereem dat. Het is wel lekker stil maar ik krijg daardoor problemen met de immobiliser. Die schakelt zich bij het de-activeren met de afstandbediening niet uit wanneer ik binnen 20 minuten weer wil starten. Bij het omdraaien van het kontakt gebeurt dan helemaal niets in die 20 muniten.
Ik heb de sirene weer aangesloten en die ging na een paar naweeen uit. Ik dacht eindelijk dat het daarmee weer opgelost was. Maar de sirene gaat om onduidelijke redenen na een niet definieerbaar tijdsverloop af. Door met de afstandbediening het alarm te de-activeren blijft de sirene afgaan maar het vreemde is dat ik nu wel gewoon de motor starten kan.
Ook met de sleutelcode het alarm de-activeren geeft geen resultaat. De sirene blijft op het irritante lawaai maken. Daar is dat ding uiteindelijk ook voor maar ik zoek naar een oplossing want om 02:30 's nacht krijg ik problemen met de buren
alvast bedankt voor het meedenken....