SERIE 3 74 achter rem / knipperlicht

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Laro S3

Re: SERIE 3 74 achter rem / knipperlicht

Berichtdoor Laro S3 » 03 Jul 2017, 21:53

Kijk er meteen naar vanavond de massa vervangen en toen deden de knipperlichten ineens niet meer. Schrik wat nu ik had het plastic kapje van het contact los hangen en toen ik de zekeringen nakeek deden de knipperlichten het weer. Conclusie de zekeringen maakten niet altijd even goed contact heb ze er allemaal uitgehaald en schoon gemaakt met fijn schuurpapier de beugeltjes schoon gemaakt en toen zekeringen met beetje vaseline weer geplaatst. He he alles deed weer alleen starten gaat nog zwaar moet de sleutel echt hard aandraaien voordat hij weer vlotjes start.

Heb alleen nog dat het remlicht aan de rechterzijde maar iets oplicht dus morgen daar ook nieuwe massa maken. Aan de rechterkant is het toch een zooitje met draden er zitten van die blauwe knijpverdelers op de draden. dit om de aanhangerverlichting aan te sturen. Eind deze maand moet de auto gekeurd worden hoop het toch even tijdelijk klaar te maken. Als ik straks iets meer tijd heb gooi ik die klemmen er allemaal uit kan niet goed zijn ze knijpen de draden half door.

gr Klaas
Mangs is 't klook aj oe dom holt

Terug naar “Techniek”