speling stuurhuis D2 TD5 2001
speling stuurhuis D2 TD5 2001
Ergens lang gelden zag ik ergens een comment met foto van een kenner die vertelde hoe de speling van een stuurhuis (heb geen idee of het van een D2 ging) kan genomen worden. Als zich iemand geroepen voelt me hierbij even te helpen...graag! Alvast bedankt voor een oplossing voor dit probleem. Wilfried
Laatst gewijzigd door wilfried op 12 Jun 2017, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: speling stuurhuis TD5
Lijkt het je zelf ook niet handig, zo niet noodzakelijk, om te vermelden waar je het over hebt?
Een stuurhuis van een Discovery Td5 is wezenlijk anders dan die van een Defender Td5........
Een stuurhuis van een Discovery Td5 is wezenlijk anders dan die van een Defender Td5........
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Re: speling stuurhuis TD5
Mijn welgemeende en oprechte excuses daarvoor. Het betreft dus een Discovery 2 van 2001.
-
Roger B.
Re: speling stuurhuis D2 TD5 2001
mijn ervaring is dat meestal als je met stellen begint, je er niet meer mee ophoudt.... als er ECHT teveel speling op je stuurhuis gekomen is, dan is er (dus) iets versleten binnen in, dan kun je dat schroefje wel aandraaien, maar daarmee zorg je alleen maar dat ie nog sneller verder slijt.....
gone
Re: speling stuurhuis D2 TD5 2001
Eens. Lekkage heb ik wel eens opgelost door een revisie setje te laten monteren (gewoon met het huis in de wagen). Maar speling is bijna altijd vervangen in mijn ervaring.
Edward van Vugt