Ik heb wel een plaatje zitten waar de afstelknop hoort te zitten(soort blindkapje) aan de achterzijde zit zover ik mij kan herinneren een schakelaar met een boel draden. Nu heb ik 2 servo's op de kopgetikt om dit weer in ere te herstellen.
Wie weet waarom dit kapje er niet af kan?
Lichthoogte afstellingknop Defender
Lichthoogte afstellingknop Defender
Failing to prepare is preparing to fail!
Re: Lichthoogte afstellingknop Defender
Was volgens mij voor de Duitse markt; verplicht indien trekhaak aanwezig. Ik zou het niet erg vinden als het er niet op zou zitten.
koplamphoogte verstelling zit op volgens mij alle Defenders ..?conny schreef:Was volgens mij voor de Duitse markt; verplicht indien trekhaak aanwezig. Ik zou het niet erg vinden als het er niet op zou zitten.
Failing to prepare is preparing to fail!
-
Landmarcs
Peu schreef:koplamphoogte verstelling zit op volgens mij alle Defenders ..?conny schreef:Was volgens mij voor de Duitse markt; verplicht indien trekhaak aanwezig. Ik zou het niet erg vinden als het er niet op zou zitten.
't Zat in ieder geval ook al op mijn 1999-er 110 Td5.
'k Zie ook geen enkele reden om het eraf te slopen.
Groeten MarcS
Landmarcs schreef:
'k Zie ook geen enkele reden om het eraf te slopen.
Groeten MarcS
Meestal gebeurd dat bij apk. Stelmotor is kapot en het snelst is dan de schakelaar achter het dash te gooien. Als het er niet opzit hoeft het niet te werken. Anders is het afkeur......
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
- Erik Peters
Edward schreef:Meestal gebeurd dat bij apk. Stelmotor is kapot en het snelst is dan de schakelaar achter het dash te gooien. Als het er niet opzit hoeft het niet te werken. Anders is het afkeur......
Precies. Overigens zit op mijn 300 Tdi uit 1998 ook al koplamp-hoogte verstelling en het wordt iedere keer met de APK getest. Een keertje werkte rechts niet, maar ik de stekker niet goed genoeg in elkaar gestoken, na vervanging van de kabelboom.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht