DISCO 2 TD5 automaat

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Waterrover
Beheerder

Re: DISCO 2 TD5 automaat

Berichtdoor Waterrover » 27 Dec 2017, 10:01

Ga anders voor een diagnose over je bakproblemen even langs Autrans in Tilburg. Scheelt een hoop zoekwerk, en je weet waar je aan toe bent.

Chris

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 28 Dec 2017, 15:54

klinkt een beetje als wat er gebeurd is toen ik mijn auto uitgeleend heb.... voorheen nooit iets van slip gemerkt, auto in met kar er achter van mijn werkplaats naar maat thuis gereden (km of 60-70) ook niks gemerkt. De dag erna rijdt zijn vrouw er mee naar Utrecht, en onderweg begint ie te slippen, wordt steeds erger ook M en S lampjes aan gehad... na herstart ging het dan weer tikkie totdat er te veel gas gegeven werd..............en nu heel klein beetje aandrijving vooruit en niks achteruit.

Olie afgetapt, die is erg vervuild met fijn slijpsel, ziet er zwart en glinsterend uit maar als je hem op je vinger laat "uitdruipen" is de olie zelf wel goed van kleur, niet verbrand.

Gezien de hoeveelheid metaalslijpsel en 0,0 verbetering met nieuwe olie en filter heb ik Peter de Koning gevraagd een bakje klaar te maken voor me met 4HP24 binnenwerk dat sterker is
gone

Edward

Berichtdoor Edward » 28 Dec 2017, 20:52

Denk je dat Peter ook een Liesbeth in z'n wagen heeft laten rijden? 8-)
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Terug naar “Techniek”