Hoi,
Ik zou graag naar het off-road evenement in Heerde willen op 14 januari. Maar mijn auto mag de weg niet op omdat ie in de overgangsregeling oldtimers zit (jan, feb, dec niet de weg op).
Helaas heeft men bij de LRCH dit evenement niet of niet tijdig aangemeld bij de belastingdienst waarbij een deelnemer volgens de evenementenregeling toch 2 dagen mag rijden tijdens die maanden.
Als ik niet het risico wil lopen op een controle onderweg (of een ander akkefietje) waarbij ik kans loop op een naheffing incl. boete, heb ik dan pech dit jaar?
Of heb ik andere opties? Een trailer waar m'n auto op kan heb ik niet...
Gr.
Bas
Off-Road Heerde 2017
Off-Road Heerde 2017
One-Ten 4-deurs station wagon. 2.25 liter benzine. RHD. 5 speed.
Re: Off-Road Heerde 2017
aanmelden bij Drekdag Modderpoel.... die rijden komend weekend op Heerde.... en is WEL aangemeld... daar rijden, en je auto laten staan.... kun je volgende week ook rijden
thuiskomen is dan weer jouw probleem
ANWB bellen....??
hij "doetutnie"

"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
kom je daar voor in aanmerking dan als je rijd met de overgangsregeling? dat is namelijk een uitzondering regel voor alle auto's die permanent geschorst zijn. in jouw geval zit je al een een bijzondere regeling en dan wil je kijken om daar nog een andere bijzondere regeling boven op te gebruiken?
zou niet de weg op gaan.. hangen genoeg automatische camera's boven de weg. en als ze je pakken mag je waarschijnlijk ook van de voorgaande jaren de belasting betalen als je niet kunt bewijzen dat je je toen wel netjes aan de regels gehouden hebt.
maar goed, aanhangers zijn makkelijk te huren. hebben wij ook vaker gedaan tot we die van ons kochten. ik weet niet welke regio jij zit, maar bij Breda in de buurt zit betanco. daar hebben wij destijds altijd gehuurd. ps, vergeet op de aanhanger niet het kenteken af te plakken. voorkomt eventuele problemen als ze scannen, maar niet zien dat er een aanhanger onder zit.
zou niet de weg op gaan.. hangen genoeg automatische camera's boven de weg. en als ze je pakken mag je waarschijnlijk ook van de voorgaande jaren de belasting betalen als je niet kunt bewijzen dat je je toen wel netjes aan de regels gehouden hebt.
maar goed, aanhangers zijn makkelijk te huren. hebben wij ook vaker gedaan tot we die van ons kochten. ik weet niet welke regio jij zit, maar bij Breda in de buurt zit betanco. daar hebben wij destijds altijd gehuurd. ps, vergeet op de aanhanger niet het kenteken af te plakken. voorkomt eventuele problemen als ze scannen, maar niet zien dat er een aanhanger onder zit.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Tijdens de drie maanden van de overgangsregeling mag 1 keer per kalenderjaar gebruik worden gemaakt van de evenementenregeling.
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
ahh, dat wist ik niet. Dankje, dat is goed om te weten
------
Dank voor de reacties. Ik woon erg vlak bij Heerde dus zag het als een "thuiswedstrijd".
Maar ga het er niet op gokken. Heb helaas al eens meegemaakt dat de belastingdienst stond te controleren bij een begrafenis van een lid van een motorclub. Zoals het daar gebruikelijk was werd de stoet begeleid door motoren. Waarvan veel geschorst. Ze hebben lekker geschreven die dag...
Wie gebruik maakt van de overgangsregeling oldtimers mag overigens 2 dagen per kalenderjaar gebruik maken van de evenementen regeling:
Is je voertuig het hele jaar geschorst mag je vaker meedoen aan evenementen.
Link naar belastingdienst
Voor wie wel naar Heerde gaat. Veel plezier. Ik kom vast nog wel even kijken. Het is immers "om de hoek" voor mij...
Maar ga het er niet op gokken. Heb helaas al eens meegemaakt dat de belastingdienst stond te controleren bij een begrafenis van een lid van een motorclub. Zoals het daar gebruikelijk was werd de stoet begeleid door motoren. Waarvan veel geschorst. Ze hebben lekker geschreven die dag...
Wie gebruik maakt van de overgangsregeling oldtimers mag overigens 2 dagen per kalenderjaar gebruik maken van de evenementen regeling:
Gevolgen voor de overgangsregeling oldtimers
Als u gebruikmaakt van de overgangsregeling voor oldtimers mag u in de maanden januari, februari en december maximaal 2 dagen gebruikmaken van de evenementenregeling. De tenaamstelling van het motorrijtuig hoeft niet geschorst te zijn.
Is je voertuig het hele jaar geschorst mag je vaker meedoen aan evenementen.
Link naar belastingdienst
Voor wie wel naar Heerde gaat. Veel plezier. Ik kom vast nog wel even kijken. Het is immers "om de hoek" voor mij...
One-Ten 4-deurs station wagon. 2.25 liter benzine. RHD. 5 speed.
Hallo Bas,
Als je dan toch 'om de hoek' woont van Heerde, is het dan niet te regelen dat iemand anders die toch al een laro op een aanhanger heeft, na het afleveren van de eigen terrein mobiel, jou ophaalt? Hoef je niet de openbare weg op en kun je wel meespelen
Het is maar een idee...
gr. Fenna
Als je dan toch 'om de hoek' woont van Heerde, is het dan niet te regelen dat iemand anders die toch al een laro op een aanhanger heeft, na het afleveren van de eigen terrein mobiel, jou ophaalt? Hoef je niet de openbare weg op en kun je wel meespelen
Het is maar een idee...
gr. Fenna