nu is de X-treme challenge in Spaarnwoude, voor de derde keer, op 29&30 Okt. as.....en nu blijkt gelijk met de nachtrit in Limburg... 230KM van elkaar.. waarom? ik moet dus kiezen tussen twee... en wil allebei.... en even heen & weer werkt niet, want X-treme challenge heeft ook een nachtprogram...
X-treme challenge & nachtrit 29 OKT Limburg
X-treme challenge & nachtrit 29 OKT Limburg
ik vraag me af WAAROM iemand die de data van evenementen gecontroleerd dit niet in overleg doet met elke commisie of wie er dan ook over gaat....
nu is de X-treme challenge in Spaarnwoude, voor de derde keer, op 29&30 Okt. as.....en nu blijkt gelijk met de nachtrit in Limburg... 230KM van elkaar.. waarom? ik moet dus kiezen tussen twee... en wil allebei.... en even heen & weer werkt niet, want X-treme challenge heeft ook een nachtprogram...
kan iemand me dat uitleggen?
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...