Caravans en campers nu ook toegestaan op het Bikkel weekend. Wat is dat nou voor onzin? Het is juist de lol van 'effe basic'. Maak er dan maar een familie kampeerweekend van. Mensen zitten te knoeien met vuurtjes zoals dat bij het bikkel weekend hoort, en verderop zitten ze met de centrale verwarming aan in de sleurhut naar de satelliet tv te kijken. Ik begrijp hier niets van.
groeten
Arne
Bikkel weekend met caravans met cv en sateliet tv?
- arne SIII 88
Re: Bikkel weekend met caravans met cv en sateliet tv?
Tja, waar gaat dat heen, de club, evenementen, forum
Maar ik ben het met je eens vreemd vind ik het ook. Het bikkelen, moet het weer wel meewerken, is er dan wel wat af
Groet Jan, die gewoon in de slaapzak kruipt in zijn tentje en dan heeeeeeerlijk slaapt
Maar ik ben het met je eens vreemd vind ik het ook. Het bikkelen, moet het weer wel meewerken, is er dan wel wat af
Groet Jan, die gewoon in de slaapzak kruipt in zijn tentje en dan heeeeeeerlijk slaapt
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
De naam wordt ook veranderd in het watjesweekend.
Ik snap het ook niet. De inzet van het weekend was toch het afzien.
Eric
Ik snap het ook niet. De inzet van het weekend was toch het afzien.
Eric
Watjes weekend
Heb nog nooit afgezien, zelfs niet in Hilvarenbeek bij -12/13 's nachts
Groet Jan
Heb nog nooit afgezien, zelfs niet in Hilvarenbeek bij -12/13 's nachts
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
-
Landmarcs
arne SIII 88 schreef:Caravans en campers nu ook toegestaan op het Bikkel weekend. Wat is dat nou voor onzin? Het is juist de lol van 'effe basic'. Maak er dan maar een familie kampeerweekend van. Mensen zitten te knoeien met vuurtjes zoals dat bij het bikkel weekend hoort, en verderop zitten ze met de centrale verwarming aan in de sleurhut naar de satelliet tv te kijken. Ik begrijp hier niets van.
Tja, ik kan me wel enige bedenkingen voorstellen.
Een paar jaar terug op een riante maar verder tamelijk basis camping .... landt er een camper maat Jumbojet, na het nodige rangeerwerk staat die Jumbo ongeveer tussen de scheerlijnen van een klein tentje .... met als enige voordeel dat de kleine-tentjes-bewoonster gezeten op haar lage klapstoeltje een riant zicht heeft op het Jumbo-TV-beeldscherm (het geluid miste gelukkig), binnen zaten de piloten in hun pluchen crapeaux.
De beste oplossing is campings mijden en in geval van groepsuitjes je eigen "camping" organiseren (dit lukt mij al vele jaren heel aardig, ik kom alleen soms op een camping en dat is vrijwel steeds weer een bevestiging van mijn vooroordelen).
Groeten MarcS
Krijgen de caravaners als ze in het winnende team zitten ook een "bikkel" muts?
Eric.
Eric.
eerder een snikkel muts.... idd, waar gaat het dan om? twee jaar geleden met -5 en ijs aan de binnenkant van de tent doet het nog erg goed op school van m'n kids....
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
Dat krijg je als je ook een clubje laat leiden door de getallen. Dan is ALLES toegestaan om maar bezoekersaantallen te realiseren. Bikkelen is maar leuk voor een minderheid en dus is er overdreven catering, opdrachten die ook voor een bejaarde te doen zijn en natuurlijk de daarbij horende sleurhutten.
Natuurlijk zullen er mensen zijn die niet in een tent kunnen slapen, ik ben zelf bijna zover....... Maar dan is een bikkelweekend niet het evenement voor je. Geeft niks, er zijn evenementen genoeg......
Maar nee, als je de getallen laat regeren dan moet iedere evenement maximaal renderen en dus maximale bezoekersaantallen........
Ik was al afgehaakt, dus die sleurhutten mag van mij ook wel.
Natuurlijk zullen er mensen zijn die niet in een tent kunnen slapen, ik ben zelf bijna zover....... Maar dan is een bikkelweekend niet het evenement voor je. Geeft niks, er zijn evenementen genoeg......
Maar nee, als je de getallen laat regeren dan moet iedere evenement maximaal renderen en dus maximale bezoekersaantallen........
Ik was al afgehaakt, dus die sleurhutten mag van mij ook wel.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Dacht triuwens dat we voor de "luxe" al het comfoor weekend hadden, alwaar je ons niet zal tegenkomen. Dan zou ik toch denken laat het bikkelweekend voor de bikkels
Groet Jan
Groet Jan
Ik vraag me af hoeveel mensen er met hun caravan naar toe gaan.
Het merendeel komt toch voor het "Bikkelen".
Het merendeel komt toch voor het "Bikkelen".
Defender 130 TD5
88 Series III diesel
88 Series III diesel