inschrijving trial 2016 is open !

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
Roger B.

Re: inschrijving trial 2016 is open !

Berichtdoor Roger B. » 26 Feb 2016, 07:30

Sebastian schreef:
Het goed kunnen sturen is natuurlijk een pre bij de trail, dus langs bulten rijden (zonder ze te raken) zou geen probleem moeten zijn,...... :roll: :roll: :roll:

Nou....in het genoemde geval had dat niks meer met sturen te maken.... was aan het eind van de dag en er was in de loop van de dag een diep spoor gecreerd aan een kant van de track waardoor je auto flink scheefhangend door dat spoor moest en je body dus langs die wal puinaarde schuurde.... had die dag (nacht) ook al een werklicht onder de achterbumper/van de trekhaak gereden wat me dan minder boeide... schade aan de body had ik minder zin in :mrgreen:

Maar ik heb nooit gezegd dat de schade (ik zei ook "wat je sloopt") specifiek door de trialproef veroorzaakt zou worden....... elke meter die je rijdt kan kosten met zich mee brengen.. en met die vette knipoog noemde ik de mogelijke kosten van een deelname aan de trial........

Want die 67.50 had iedereen kunnen opzoeken zoals ik het ook opzocht :lol:
Wel een tip om het in de tekst op de site op te nemen..... nu moest ik tot aan het winkelwagentje om de prijs te zien ;)
gone

Terug naar “Evenementen”