Ik ben een trotse bezitter van een defender 110 puma, kunnen jullie me adviseren welke beurs, evt gezellige dag om LR te bekijken, hoef zelf niet mee te doen aan terreinrijden(wordt die vies van
beurs en evt recreatierit
-
Ralphrutten
beurs en evt recreatierit
Hallo allemaal,
Ik ben een trotse bezitter van een defender 110 puma, kunnen jullie me adviseren welke beurs, evt gezellige dag om LR te bekijken, hoef zelf niet mee te doen aan terreinrijden(wordt die vies van
) leuk is om naar toe te gaan?
Re: beurs en evt recreatierit
http://www.lrch.nl/event/offroad-dag-heerde
Dit soort dingen staan altijd op de homepage, aan de rechterkant staat de agenda.
Groet Ron
Dit soort dingen staan altijd op de homepage, aan de rechterkant staat de agenda.
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
als je niet terrein wilt rijden maar wel dingen in clubverband wilt ondernemen, moet je eens kijken bij 'allroad' evenementen. Da's niet extreem en wel leuk.
Ohja: een tip: als je gaat kijken, vraag dan of je een stukje mag meerijden... Dan vind je jezelf de volgende keer tóch terug in blub met je defender..
Want eerlijk is eerlijk, hij is er voor gemaakt.... 
Ohja: een tip: als je gaat kijken, vraag dan of je een stukje mag meerijden... Dan vind je jezelf de volgende keer tóch terug in blub met je defender..
Land Rover OneTen, 300tdi, 1983
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
-
Roger B.
13 maart 2016 de LRCH 4x4 vakantiebeurs (enige evenement dat niet (alleen) bedoeld is voor leden)
voor deelname aan ritten en offroad dagen en dergelijke georganiseerd door de LRCH moet je lid van de LRCH zijn.
vrijdagavond a.s. (18 dec) in Nijmegen sinterkerst Oost Gelre Treffen, lekker ouwehoeren met landrover liefhebbers over landrover en andere zaken bij een vuurton en een bbq.
ook op Facebook
voor deelname aan ritten en offroad dagen en dergelijke georganiseerd door de LRCH moet je lid van de LRCH zijn.
vrijdagavond a.s. (18 dec) in Nijmegen sinterkerst Oost Gelre Treffen, lekker ouwehoeren met landrover liefhebbers over landrover en andere zaken bij een vuurton en een bbq.
ook op Facebook
gone