Als het een beetje meezit dan ben ik erbij. Planning is, om op zaterdag te komen en gebruik te maken van het kampement. Wie gaan ook?
Groet, Chris
DLRS 2015, op 29 &30 aug. Wie gaat er ook heen?
-
Waterrover
- Beheerder
Re: DLRS 2015, op 29 &30 aug. Wie gaat er ook heen?
Als het weer een beetje droog blijft, dan gaan wij ook op zaterdag richting Zeewolde.
Defender 130 TD5
88 Series III diesel
88 Series III diesel
Wij denken dat het wel weer de moeite waard is ...

Let op: je kan je nog tot woensdag 25/8 18:00 uur aanmelden voor de "Belastingdienst Evenementenregeling"
http://www.dlrs.nl/ontheffing.php

Let op: je kan je nog tot woensdag 25/8 18:00 uur aanmelden voor de "Belastingdienst Evenementenregeling"
http://www.dlrs.nl/ontheffing.php
-
Erwin Lokhorst
De ontheffing geld toch ook voor de uitgezette greenlane-route?
Zo ja weer een leuke gelegenheid om hem/haar weer even uit te laten in het bos en langs de heide.
Zo ja weer een leuke gelegenheid om hem/haar weer even uit te laten in het bos en langs de heide.
Defender-110 TD5 2001 & LW-softtop-2,25D 1980 (geschorst dankzij Weekers & vrienden)
Ben zondag wel van de patij denk ik, jammer genoeg zaterdag al andere afspraken anders had ik eens met de M416 aanhanger + daktent kunnen komen om te kamperen, eindelijk issie klaar... 
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
Erwin Lokhorst schreef:De ontheffing geld toch ook voor de uitgezette greenlane-route?
De Belastingdienst hanteert maar een paar voorwaarden op haar website:
"Hebt u een motorrijtuig van 15 jaar of ouder waarvan het kenteken is geschorst?
U kunt gebruikmaken van de evenementenregeling, als u voldoet aan de volgende voorwaarden:
- De organisator heeft het evenement aangemeld bij ons.
- U mag aan maximaal 4 evenementen per kalenderjaar deelnemen.
- U mag maximaal 6 dagen per kalenderjaar gebruikmaken van de evenementenregeling.
- U moet uw motorrijtuig verzekeren.
- U gebruikt uw motorrijtuig alleen voor het evenement."
Zie: http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/auto_en_vervoer/belastingen_op_auto_en_motor/motorrijtuigenbelasting/de_evenementenregeling/
De aanmelding is goedgekeurd door de Belastingdienst, wij (Stichting DLRS) geven de aanmeldingen woensdagavond aan hun door.
Je kan je dus tot uiterlijk woensdag 29/8 18:00 uur aanmelden via http://www.dlrs.nl/ontheffing.php
Er kan worden gekozen uit ontheffing voor vrijdag t/m zondag, zaterdag & zondag of alleen de zondag.
Gerard
-
Roger B.
ik heb begrepen dat per evenement hooguit 2 dagen beschikbaar waren.....maar in jouw link vind ik dat niet terug..
bij "ons" (de LRCH) worden meerdaagse evenementen om die reden niet aangemeld meen ik.....
Als ik het goed begrijp zou ik (bij wijze van spreken) een kampeerweekend van vrij/za/zo kunnen doen en drie ééndaagse evenementen en dan nog binnen de regeling vallen..... immers, 4 evenementen en 6 dagen.....
bij "ons" (de LRCH) worden meerdaagse evenementen om die reden niet aangemeld meen ik.....
Als ik het goed begrijp zou ik (bij wijze van spreken) een kampeerweekend van vrij/za/zo kunnen doen en drie ééndaagse evenementen en dan nog binnen de regeling vallen..... immers, 4 evenementen en 6 dagen.....
gone
Roger B. schreef:ik heb begrepen dat per evenement hooguit 2 dagen beschikbaar waren.....maar in jouw link vind ik dat niet terug...
Nee, wij hebben "ontheffing" voor 3 dagen. Toen we in 2014 het evenement voor het eerst aanmeldden voor twee dagen, werden we er expliciet op gewezen dat je de "aanrijdag" ook mag aanmelden. Zo is dat vorig jaar probleemloos gegaan en dit jaar konden we het evenement weer voor drie dagen aanmelden.
Samengevat: auto ouder dan 15 jaar, geschorst, maar wel verzekerd? Je kan je vandaag tot 18:00 uur bij ons aanmelden
Gerard
-
Waterrover
- Beheerder
Leuk om te zien dat ik niet de enige ben.
Echter wie is wie? Ik vind het wel leuk om even kennis te maken. Om het voor jullie qua herkenning makkelijk te maken; Ik heb een groen Land Rover petje op
Groet, Chris
Groet, Chris
-
Roger B.
Waterrover schreef:Ik heb een groen Land Rover petje op![]()
Groet, Chris
kan maar zo dat je daarmee niet de enige zult zijn
gone