yup... was weer zeer geslaagd, en erg gezellig weekend..
mijn (en onze) dank als (lid van de) organisatie gaat vooral ook uit naar alle deelnemers die weer vol enthousiasme en met veel plezier onze opdrachten uitgevoerd hebben
Alles is weer redelijk tot zeer soepel verlopen op wat schade en pech gevalletjes na.......
Vrijdag routes uitgezet en de hele dag wat miezerweer, met Marco verboden paden afgelint en routes uitgepijld...'s avonds hebben we bij jeroen onder de foxwing ons eten verzorgd en staan keuvelen en uiteindelijk op tijd het mandje opgezocht...
Zaterdag weer bij Jeroen bij de auto ontbijt gemaakt en verorberd...daarna de laatste proeven klaargezet...... toen sprong tijdens het rijden in "D" ineens met een lichte klap de automaat "uit deversnelling"...geen aandrijving meer..toerenteller omhoog....pook heen en weer.. achteruit werkt wel en in de "1" trekt ie ook op.... maar in de loop van de dag steeds meer slip.. Auto trok echt niet meer.. aan de kant gezet en bij Martin van Terrein.nu ingestapt en deze langs de proeven gegidst. Eind van de dag de auto weer opgehaald en op sleeptouw naar het kamp... aandrijfkracht in de 1 was wel weer terug....Toen kreeg ik een berichtje van Herman dat zijn luchtbalg geklapt was.....hoe komen we nu thuis met de kar er achter.... auto in het kamp geparkeerd en gaan eten en weer op tijd het mandje in..
Na een heerlijke nachtrust om 6.15 gewekt door een megafoon waaruit de reveille schetterde... het had gevroren ...... we kregen eindelijk bikkelweekend? Na het ontbijt verse vrijwilligers verwelkomd en ingedeeld op de betreffende posten. Zelf met Michael en Tara mee naar de post "Ringsteken" waar de teams een geblinddoekte bijrijder vanuit de auto in bomen verstopte ringen moesten vertellen hoe de ringen te steken met een lans van pcv-buis. Naast het begeleiden van de deelnemers op de proef, op zoek naar een nieuwe of bruikbare luchtbalg voor de D2 van Herman..Een gezellige ochtend later was het aktiviteiten programma voorbij.. en een luchtbalg op weg naar havelte.
Na de prijsuitreiking tent/vouwkist opgeruimd en alles ingepakt... de met spoed vandaag nog bij ETcoevorden geregelde en opggehaalde luchtbalg onder de disco gestoken en de halflamme p38 op de trailer gezet....thuis de trailer afgekoppeld, zodat Herman snel naar huis kon....Werd al donker en trailer in het donker achteruit de oprit op draaien...dat is niet echt makkelijk... Even aan het eind van de straat draaien en dan vooruit de oprit op en van de week maar wegzetten.... in het donker recht achteruit steken de oprit van de buren op om vooruit weer terug naar onze oprit te rijden.... glij ik zo de greppel in... sta ik daar met het linker achterwiel van de grond en geen grip met een trailer achter het ding.... naar huis gelopen echtgenote en vw bus gehaald..en de bus met de trekhaak aan de trailer achterbalk geknoopt.... echtgenote in de P38 gezet... ik in de bus..... toch paar keer met klein aanloopje moeten trekken maar weer op de wielletjes en naar huis gereden...