Afgelopen zondag is mijn opa Hans van der Steen 70 geworden. Hij is al meer dan 40 jaar arts en werkt ondanks zijn leeftijd nog 5 dagen per week als huisarts. Sinds 2012 heeft hij een Range Rover sport waar hij al tijden van droomde maar is er zelf nog nooit mee het terrein in geweest ondanks dat ik weet dat hij dat erg leuk zou vinden. Nou ben ik zelf ook een enorme land rover fan en kwam zodoende op het idee samen met mijn opa een dag off road te gaan rijden met jullie club. Omdat ik het een verrassing wil houden kan ik hem dus niet vragen of hij bereidt is dit met zijn eigen auto te doen (een rr sport 3.0 hse zonder off road preparaties) dus vroeg me af of het misschien mogelijk was dat ik en mijn opa met een van jullie mee zou mogen rijden tijdens een van de evenementen binnenkort. Zelf vind hij het waarschijnlijk al enorm leuk om er naast te mogen zitten dus als hij zelf een stukje zal mogen sturen zou dat mooi meegenomen zijn , maar als u dat liever niet hebt is dat natuurlijk ook geen probleem. Enige ervaring heeft hij trouwens wel aangezien hij dat wel eens heeft gedaan tijdens de jacht. Mijn opa is zelf trouwens nog geen lid maar wie weet hoe hij daarover denkt na een dagje mee te zijn geweest
Met vriendelijke groet,
Ruben Gillot
rubengillot@hotmail.com