En anders rij ik vrijdag richting de locatie, ik kom vast een andere landrover tegen.
Familie kampeerweekend -One Weekend, Live it
-
LaRo 88 AE
Re: Familie kampeerweekend -One Weekend, Live it
Ach ja ik ben alleen maar van lrch gewend dat alles tot in de puntjes top georganiseerd wordt, dus dit puntje zal,ook wel goed komen.
En anders rij ik vrijdag richting de locatie, ik kom vast een andere landrover tegen.
-
Roger B.
dat samenzijn met lotgenoten valt wel binnen de aktiviteiten die de LRCH op zo'n weekend organiseerd... kan me wel voorstellen dat het dan niet de bedoeling is dat mensen gaan "aanschuiven" die niet deelnemen aan het evenement...
Ik kan niet oordelen over de achtergrond van het niet contact opnemen, maar dat kan bijvoorbeeld te maken hebben met de keuzes die gemaakt worden om de lokaties van ritten een beetje over het land te verdelen, en niet telkens in de zelfde regio. Het kan dus zijn dat er contact opgenomen wordt als er in de regio van jouw rit een allroadrit gepland gaat worden.
Daarnaast heb je te maken met vrijwilligers die in hun vrije tijd erg veel tijd steken in de club, en daar loopt wel eens wat niet 100% vlekkeloos..... ook in de communicatie onderling en naar buiten.
Ik kan niet oordelen over de achtergrond van het niet contact opnemen, maar dat kan bijvoorbeeld te maken hebben met de keuzes die gemaakt worden om de lokaties van ritten een beetje over het land te verdelen, en niet telkens in de zelfde regio. Het kan dus zijn dat er contact opgenomen wordt als er in de regio van jouw rit een allroadrit gepland gaat worden.
Daarnaast heb je te maken met vrijwilligers die in hun vrije tijd erg veel tijd steken in de club, en daar loopt wel eens wat niet 100% vlekkeloos..... ook in de communicatie onderling en naar buiten.
gone
Er is helemaal niets mis met de communicatie van de LRCH. Ik heb dit weekend keurig een mailtje gekregen over het kampeerweekend.
Enige puntje van kritiek is misschien dat ik me helemaal niet heb opgegeven voor het kampeerweekend!
Marc
Enige puntje van kritiek is misschien dat ik me helemaal niet heb opgegeven voor het kampeerweekend!
Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
-
LaRo 88 AE
Idd, zoals de verwachting was, alles komt goed.
Er zat 15 sept netjes een mailtje in mijn postvak in, alleen bij de spam beland
Tot vrijdag
Er zat 15 sept netjes een mailtje in mijn postvak in, alleen bij de spam beland
Tot vrijdag
Door een vervelend ongelukje van een van onze kinderen komen wij dit weekend toch niet kamperen, hooguit op zondag even greenlanen. Zonodig mag een liefhebber ons plekje dus hebben. Veel plezier iedereen
Quinten
Quinten
Plekken weggeven is niet aan de annulerende partij, maar aan de Allroad commissie.
Ik neem aan dat je je afgemeld hebt bij de organisatie van het weekend? (anders kan ik dat wel even regelen voor je, moet je me even per PB je echte naam en eventueel lidnummer doorgeven)
Vervelend dat het weekend in duigen gevallen is, hoop dat het goed gaat met het slachtoffertje?
Ik neem aan dat je je afgemeld hebt bij de organisatie van het weekend? (anders kan ik dat wel even regelen voor je, moet je me even per PB je echte naam en eventueel lidnummer doorgeven)
Vervelend dat het weekend in duigen gevallen is, hoop dat het goed gaat met het slachtoffertje?
Ik ben moderator-af.