Lansard
Re: Lansard
Wel matching met je snorkel??
Moet helaas verstek laten gaan... Feestje
Met klimmen enz.
Ga liever de blub in, maar mag een weekje later in Katwijk
Moet helaas verstek laten gaan... Feestje
Met klimmen enz.
Ga liever de blub in, maar mag een weekje later in Katwijk
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
-
Roger B.
was het van plan, maar ander uitje is een week naar voren geschoven omdat er in Bilstain een trialwedstrijd was de 24e
gone
-
i4-muzique
Ik krijg net mijn lidmaatschapskaart ed. binnen en het is slecht 15min van thuis, het gaat mijn eertse lrch event worden, eens kijken wat we met de 110 kunnen uithalen 
nee gij trekt volle zallen
denk inderdaad dat de wasstraat maandag weer erg blij met ons zal zijn.... 
Als ik de weersvoorspellingen mag geloven, wordt het een zeer prettige en aangenaamste dag, ik denk dat ik nog eerst even mijn lier ga testen, vermoedelijk zal die wel nodig zijn 
wil eigenlijk gaan maar kom er net achter dat ik al mijn recovery spullen nog niet terug heb (uitgeleend) en het is al schande genoeg dat ik met een "keurige" (tov de in mijn ogen echte LR's) D3 daar een beetje (niet al te gekke dingen) wil rondknorren . Geen idee wat ik daar kan verwachten.
-
Roger B.
doorgaans zijn er op LRCH evenementen routes voor de mensen die hun auto niet willen beschadigen en routes die zwaar(der) zijn, dus je kunt er voor kiezen die laatste niet te rijden.
De Landsard is een terrein met een modder/zand achtige ondergrond dat erg veel kuilen bevat die nu allemaal vol water staan. Daarnaast staan er erg veel boompjes die ook rond de paden niet heel ver uit elkaar staan.
De Landsard is een terrein met een modder/zand achtige ondergrond dat erg veel kuilen bevat die nu allemaal vol water staan. Daarnaast staan er erg veel boompjes die ook rond de paden niet heel ver uit elkaar staan.
gone
Ben er bij zondag, hoop dat de blubber niet te gortig is, al maakt het dat wel weer spectaculair. Maar kom wel met de 100% standaard RRC dus zal vast nog eens hulp nodig hebben.
Tot zondag
Tot zondag
Groeten,
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.