Foto's Vaderdagrit?

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
JanTD5

Re: Foto's Vaderdagrit?

Berichtdoor JanTD5 » 03 Jul 2014, 21:48

ikke jelle schreef:volgens mij reed mijn vrouw bijna de hele rit :oops:

Vind jouw vrouw het ook zo leuk om in de laro te rijden? Als beide auto's voor de deur staan dan neemt ze toch vaak de laro mee ipv de Peugeot. Ook naar haar werk pakt ze vaak de laro. Denk dat ze op jaar basis de meeste km's er in maakt. Ook de lady's day vind ze altijd leuk. Dus als er een rit dan EIS ik hem op :lol: :lol:

Groet
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.

Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.

Edward

Berichtdoor Edward » 03 Jul 2014, 21:51

JanTD5 schreef:Vind jouw vrouw het ook zo leuk om in de laro te rijden? Als beide auto's voor de deur staan dan neemt ze toch vaak de laro mee ipv de Peugeot.

Ja sorry hoor Jan, maar dat ze de LaRo pakt wil niet zeggen dat ze die leuk vind, alleen dat ze die minder errug vind dan die Peug. :shock: :shock:

Dat is nie echt een compliment nie. :lol: :lol:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

ikke jelle

Berichtdoor ikke jelle » 03 Jul 2014, 22:01

ja vind ze erg leuk niet dat erg veel keus is laro of fiets :lol:
maar als we samen gaan rijd ze steeds vaker eigenlijk die snelweg kilometers doen me niet zo veel vindt het maar taai.
dat is trouwens al jaren zo niet specifiek om de zo 2a traag is :lol:
als ik wat fitter was geweest met de vaderdag rit zou ze waarschijnlijk bijna niet gereden hebben :mrgreen:
en ja arjan dan had ik em in de berm geparkeerd of niet want zo ben ik ook wel weer
groet jelle

JanTD5

Berichtdoor JanTD5 » 03 Jul 2014, 22:23

:lol: :lol: :lol: Ik had ons wel aangemeld voor de vaderdag rit. En weer afgemeld met een net zwaar gekneusde enkel kon ik weinig. En was het ook geen goed idee om een dag te hobbelen in de hobbelkoffer :( Ze zag het niet zitten om met 3 kids op stap te gaan, waarvan 1 baby ;) Zag wel dat het er goed uitzag. Ook jullie picknick locatie zag er ok uit.

Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.

Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.

ikke jelle

Berichtdoor ikke jelle » 04 Jul 2014, 06:55

ja dan is rond hobbelen waarschijnlijk weer te veel van het goede.
en was inderdaad een mooie picknickplek waren veel laro's op dat ene weggetje.
om wat te happen en verder denk 4 fietsers die niet wisten wat ze meemaakten :lol:
groet jelle

Terug naar “Evenementen”