terreinrijden

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
Edward

Re: terreinrijden

Berichtdoor Edward » 04 Jun 2014, 14:42

Zullen we het houden bij de vraag waar er terreinen zijn waar mensen kunnen rijden? :roll: :roll:

De definitie van terreinrijden mag ieder zelf weten en er is geen enkele reden om elkaar daarop aan te vallen. Ik voel mij ook niet thuis tussen mensen die hun wagen graag stuk rijden omdat ze anders niks te sleutelen hebben en zij snappen absoluut niet wat ik met een dure LaRo die mooi moet blijven in het terrein doe?

Dat is prima en geen reden om elkaar in de haren te vliegen. ;)
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 04 Jun 2014, 14:49

In nederland, terrein waar je kunt spelen op particulier initiatief (dus zonder met grote groep te moeten om het betaalbaar te maken, danwel bij een bedrijfsmatig evenementterrein met alle beperkingen aan de manier van gebruik)........... kan ik me er geen voor de geest halen.

ook openbaar vrij toegankelijke terreinen waar het toegestaan is zou ik er in NL geen weten....

dan ben je dus eigenlijk voor je "laat ik eens even een uurtje gaan spelen in de modder" aangewezen op meer of minder illegale praktijk op braakliggende terreinen of in de natuur waar het niet is toegestaan
gone

Edward

Berichtdoor Edward » 04 Jun 2014, 14:55

Dat is ook wel weer kort door de bocht. Ten eerste zijn er legio landwegen en paden die tot de openbare weg horen en dus vrij toegankelijk zijn. In Brabant kan ik er wel een paar aanwijzen die zo rot zijn dat je al snel een paar uur bezig bent om die af te rijden.....

Daarnaast zijn er genoeg terreintjes die in particuliere handen zijn waar je af en toe terecht kunt. Bijvoorbeeld de Landsard etc.
Edward van Vugt

Chrsitiaan

Berichtdoor Chrsitiaan » 04 Jun 2014, 14:56

Veroordelen
Iedereen in z'n waarde laten
Mekaar in de haren vliegen

Heb ik iets gemist? :)
Gewoon zeggen dat je iets NIET leuk vindt mag toch ook?

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 04 Jun 2014, 15:01

terreintjes als de landsard zijn alleen toegankelijk als een of andere vereniging ze heeft afgehuurd, niet als jij op donderdagavond denkt, laat ik eens even een stukje gaan rijden... toch?

en de meeste weggetjes waar je met de auto mag komen zijn doorgaans niet heel zwaar berijdbaar... nu is dat per provincie wel verschillend natuurlijk... in zuid limburg mag je bijna geen enkel onverhard weggetje dat eningszins uitdaging zou kunnen bieden nog berijden, overal staan borden "verboden voor motorvoertuigen........"

in brabant en drenthe bijvoorbeeld, is het een stuk vrijer wat dat betreft.
gone

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 04 Jun 2014, 15:19

in de categorie: "heeft het nut?? nee! maar het KAN wel... :lol: :lol: :lol: :lol:

met een aanhanger in zee gaan.jpg
gone

Edward

Berichtdoor Edward » 04 Jun 2014, 15:22

Hoezo "geen nut"?? :roll: :roll:

Hoe moet je dan je kar schoon krijgen tijdens een evenement?? :lol: :lol:
Edward van Vugt

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 04 Jun 2014, 16:11

Kar schoonmaken???? Je wilde je bodem toch weer terug naar achteren laten drijven???????? :lol: :lol: :lol:

En in Drenthe was er tot een jaar of wat geleden genoeg te rijden, maar helaas is dat ondertussen ook veelal gesloten door borden die het verbieden.....
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

ppw

Berichtdoor ppw » 04 Jun 2014, 16:34

De kuil in IJmuiden is dan wel weer "openbaar" :D
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Mlampie

Berichtdoor Mlampie » 04 Jun 2014, 18:30

Mensen wat een reacties,

Vrijheid blijheid, ieder mag toch doen wat hij of zij wil.
Als je wilt raggen fijn en prima kijk er graag naar. Mijn Puma heeft een hoop centen gekost en ik heb geen olieput in mijn achtertuin. Sleutelen heb ik geen tijd voor dus mijn keus is af en toe even een beetje spelen ( had ik in het eerste bericht al uitgelegd.) maar eigenlijk wist is het antwoord al een beetje en dat is dat het niet meevalt om nog ergens te kunnen rijden.

Toch zonde, ik vraag me af als we de koppen bij elkaar steken en er genoeg mensen zijn die ook zoiets willen of er niet iets te organiseren is. en dan bedoel ik geen evenement maar een terrein. Hoeveel duizenden 4x4 rijden er niet in het rond.
Hoeft ook geen 5 hectare groot te zijn.

Denk ik te positief?

We hebben allemaal (ongeveer) het zelfde doel dus laten we met elkaar werken en niet tegen elkaar werken mensen.

Terug naar “Evenementen”