Groet Jan
Fabriek bezoek november
Re: Fabriek bezoek november
Ik zeg vol gieten met hars en afknippen dat forum
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
-
Het Werkezeltje
Da's wel een heel waterdichte conclusie (een stuk waterdichter dan mijn SIII!).
En ja,lange tenen, mss. wel een beetje van mijn kant maar om gelijk betutteld en terechtgewezen te worden vond ik ook wel erg cru.
Nu ja, zand erover en duimen voor spoedige berichten....
En ja,lange tenen, mss. wel een beetje van mijn kant maar om gelijk betutteld en terechtgewezen te worden vond ik ook wel erg cru.
Nu ja, zand erover en duimen voor spoedige berichten....
'T Werkezeltje
(SIII 88" StaWag, 2,25ltr benzine, ex-Zwitserland)

(SIII 88" StaWag, 2,25ltr benzine, ex-Zwitserland)

- Bijlagen
-
- imgres.jpeg (5.07 KiB) 5478 keer bekeken
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
- arjan_de_jong
http://lrch.nl/event/definitieve-inschr ... anen-wales
Ik zie enkel geen link.
Heb een mailtje hierover gestuurd net dus zal vast wel goed komen.
Maar dan rest nog mijn vraag of er mensen zijn die in een groepje die kant op willen? Onderweg een.aantal greenlanes rijden enzo.
Paar dagen er voor en paar dagen er na.
Ik zie enkel geen link.
Maar dan rest nog mijn vraag of er mensen zijn die in een groepje die kant op willen? Onderweg een.aantal greenlanes rijden enzo.
Paar dagen er voor en paar dagen er na.
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)
-
Roger B.
denk dat je dat pas kunt plannen als jeet welke dag je fabrieksbezoek doet en welke andere aktiviteiten je wanneer waar verder ingedeeld bent.
als jij op woe fabrieks bezoek ingedeeld bent en pietje op donderdag kan ik me voorstellen dat je planning in de war gaat als je samen greenlanend erheen wilde rijden
als jij op woe fabrieks bezoek ingedeeld bent en pietje op donderdag kan ik me voorstellen dat je planning in de war gaat als je samen greenlanend erheen wilde rijden
gone
- MKorendijk
Hoi Arjan,
Samen rijden over wat mooie paden lijkt me leuk, en hoe het zal gaan qua data fabrieksbezoek komt ook vast wel goed.
Een dagje meer of minder kan ik flexibel in zijn, maar heb wel af te stemmen met mijn partner...
Groet Marcel Korendijk
Samen rijden over wat mooie paden lijkt me leuk, en hoe het zal gaan qua data fabrieksbezoek komt ook vast wel goed.
Een dagje meer of minder kan ik flexibel in zijn, maar heb wel af te stemmen met mijn partner...
Groet Marcel Korendijk
Groet Marcel
- MKorendijk
Toevoeging;
Ik zie dat we vanaf het hoge Noorden samen op kunnen trekken,
Groet Marcel
Ik zie dat we vanaf het hoge Noorden samen op kunnen trekken,
Groet Marcel
Groet Marcel
- arjan_de_jong
Ik heb zelf vrij van dindag 4-11 tot woensdag 12-11
Wij waren van plan om de maandag avond met de nachtboot naar Hull te gaan en dan dinsdag rustig via greenlanes richting Solihull te gaan. Ik neem aan dat we daar met zen allen op een camping/grasveld staan ofzo? dan kunnen we daar de dagen mee doen aan de verschillende onderdelen en de rest van de tijd gewoon wat genieten van de omgeving/ieder zijn eigen gang gaan. En dan zondag rustig naar het zuiden gaan in 2 of 3 dagen (met zoveel mogelijk mooie greenlanes) naar Dover om daar de boot te nemen naar Calais.
Wij zijn van plan zoveel mogelijk te camperen. Behalve als het weer echt heel slecht is dan nemen we B&B's
Overtochten zouden dan totaal uitkomen op ongeveer € 251,75 Misschien gaat daar dan nog korting van af.
Wij waren van plan om de maandag avond met de nachtboot naar Hull te gaan en dan dinsdag rustig via greenlanes richting Solihull te gaan. Ik neem aan dat we daar met zen allen op een camping/grasveld staan ofzo? dan kunnen we daar de dagen mee doen aan de verschillende onderdelen en de rest van de tijd gewoon wat genieten van de omgeving/ieder zijn eigen gang gaan. En dan zondag rustig naar het zuiden gaan in 2 of 3 dagen (met zoveel mogelijk mooie greenlanes) naar Dover om daar de boot te nemen naar Calais.
Wij zijn van plan zoveel mogelijk te camperen. Behalve als het weer echt heel slecht is dan nemen we B&B's
Overtochten zouden dan totaal uitkomen op ongeveer € 251,75 Misschien gaat daar dan nog korting van af.
arjan_de_jong schreef:http://lrch.nl/event/definitieve-inschrijving-fabrieksbezoek-land-rover-solihull-optioneel-greenlanen-wales
Ik zie enkel geen link.
Wacht nu gewoon even rustig af totdat de aankondiging op de voorpagina staat, dan gaat ook de inschrijving open.
LRCH Allroad commissie lid, chef CP 30yrs jubi & 35yrs kernteamlid
Landrover 90 - 1985 & een Freelander II uit 2011
Landrover 90 - 1985 & een Freelander II uit 2011
- arjan_de_jong
Volgens het artikel is de inschrijving dus open maar ik wacht het rustig af.