Yep,
Beiden ingeschreven, beiden (mee) rijden.
Dubbele ervaring en plezier!
Trial 2014
- MKorendijk
Re: Trial 2014
Groet Marcel
sticmer schreef:Ik wil graag meedoen maar ben maar alleen....Alleen is vervelend je moet de balletje weer terug leggen en aanwijzingen krijgen....was wel geweldig op de 25yrs..... veel helpend publiek jammer van me platte luchtvering in de trail hahahaha
De aanpak zoals bij het 25 jarig jub. was niet helemaal zoals het tijdens de competitie verloopt. Het principe klopt, echter zullen er mensen van de commissie nu achter de auto aanlopen om de punten telling te verzorgen en de balletjes terug te leggen. Verder was de lierproef geen uitdaging die je tegen zult komen bij de trials
Schade is altijd jammer natuurlijk, maar niet het doel. bij trial rijden dient het rustig aan te gaan, wat de kans op schade ook verminderd. verder zullen wij altijd onze best doen om proeven uit te zetten die uitdagend zijn, maar geen kans op schade opleveren. we mogen ook elke keer weer hele mooie en nette landrovers verwelkomen welke daarna weer gewoon op weg naar huis gaan.
Verder zoals al gezegd, alleen rijden mag gewoon maar maakt het wel wat uitdagender. wat we vaker zien is de oplossing van twee inschrijvingen met twee auto's en dat men dan ombeurten de bijrijder is bij elkaar.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
-
Gert Wolters
Wij doen ook weer mee met onze disco. Smallere banden op de kop getikt. Vorig jaar met spoorverbreders en simexen waren de poortjes een beetje te smal (of de auto te breed)
Gert
Gert
Is er nog iemand solo die evt wil koppelen met een beginner?
voetnoot: de 1e trial kan ik er niet bij zijn ivm andere al gemaakte afspraken.
groetjes, Fenna
voetnoot: de 1e trial kan ik er niet bij zijn ivm andere al gemaakte afspraken.
groetjes, Fenna

- ikke jelle
Wij doen ook weer mee met onze disco. Smallere banden op de kop getikt. Vorig jaar met spoorverbreders en simexen waren de poortjes een beetje te smal (of de auto te breed)![]()
![]()
Gert
mooie uitdaging toch
groet jelle
mijn vrouw en ik hebben besloten het er ook op te gaan wagen, weinig ervaring, maar genoeg ervaring om te weten dat je al doende leert.
.... hebben er echt zin in. Hebben de freelander er uit gedaan dus we komen met de disco.
- danny.post
Iemand het aangepaste reglement al gezien?
- ikke jelle
mogelijk kijk ik niet goed maar ik kon zowiezo geen reglement vinden voor de trial
lijkt me wel dat dat ergens op de site moet staan.
lijkt me wel dat dat ergens op de site moet staan.
groet jelle
-
Roger B.
de hele trial pagina is nog gestoeld op de versie die vorig jaar speelde (twee delen, dus in januari en juni inschrijven) tijd voor een update en vroeger stond er een link naar het reglement bij.
gone
Komt eraan. Lukte mij niet om zelf te publiceren op
de site. Ik heb hulp ingeroepen…..
Groet van Marco!
de site. Ik heb hulp ingeroepen…..
Groet van Marco!
Groet van Marco!