Organistie Kerstrit 2013 bedankt!

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
R1200C

Re: Organistie Kerstrit 2013 bedankt!

Berichtdoor R1200C » 18 Dec 2013, 15:06

Edward schreef:
Erwin Lokhorst schreef:Waar dacht je dat de optie voor was om je woonplaats in je profiel te kunnen invullen?

Ja, tuurlijk. En dus moet er maar iemand van de commissie al deze opmerkingen proberen te zien, in een profiel naar de gegevens gaan zoeken, ergens in een Dbase bijhouden wie wat kan en wil en ga zo maar door???? :shock: :shock:

Net of die lui geen baan hebben........

Niet miepen Ed: de club is juist iedereen van alles aan het vragen. Van rekeningnummer tot baan aan toe, woonplaats hebben ze ook in die database staan. Een extra veld om in aan te geven voor welke commissie je (al dan niet eenmalig) hand en span diensten wilt vervullen is dan geen grote stap meer hoor :roll:
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 18 Dec 2013, 15:14

De commissies en het bestuur communiceren in principe niet via het forum... dus wil je de allroad commissie iets laten weten, dan is het forum daar niet de geeikte manier voor
Er zit echt niet een commisielid elk bericht op het forum te lezen om te zien of iemand hulp bij een of ander evenement kan geven ooit in de toekomst. ..info in een database bijhouden ok. Maar moet die info dan bijelkaargezocht worden uit uitspraken die hier of elders gedaan worden? Als je iets bij wil dragen denk ik dat dat heel welkom is....maar meld je dan bij de betreffende commissie, en laat het niet bij een kreet op het forum.
gone

Edward

Berichtdoor Edward » 18 Dec 2013, 15:15

R1200C schreef:
Niet miepen Ed: de club is juist iedereen van alles aan het vragen. Van rekeningnummer tot baan aan toe, woonplaats hebben ze ook in die database staan. Een extra veld om in aan te geven voor welke commissie je (al dan niet eenmalig) hand en span diensten wilt vervullen is dan geen grote stap meer hoor :roll:

En dus stuur je zo'n hulp aanbod naar de club en zet je dat niet op het forum in de verwachting dat iemand dat dan wel oppikt en in een bestand zet.

Wat snap je niet aan dat verhaal? :shock: :shock:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Erwin Lokhorst

Berichtdoor Erwin Lokhorst » 18 Dec 2013, 15:35

Met je zere poot uit bed gestapt?
Of zit je gewoon te trollen.
Defender-110 TD5 2001 & LW-softtop-2,25D 1980 (geschorst dankzij Weekers & vrienden)

marcenvon

Berichtdoor marcenvon » 18 Dec 2013, 15:42

Ik was er niet afgelopen zondag, maar om weer terug on-topic te gaan......

Prima georganiseerd :D

Marc Die ervaringen wil lezen en geen welles-nietes getouwtrek
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)

Vet

Berichtdoor Vet » 18 Dec 2013, 19:08

Ik zie wel een punt van aandacht en verbetering in deze discussie. (en herbij de uitzondering op de regel van commissie en forum). Het Forum gebuiken we niet en zullen we ook niet gaan gebruiken als platform voor informatieuitwisseling. ECHTER eenieder die goed ideeen heeft wordt van harte uitgenodigd dit te melden via de mail van de betreffende commissie. Wij (ARC) zitten niet verlegen om goed ideeen, maar locale kennis is altijd goed. Dus, woon je in een mooie buurt, en denk je dat er een evenement georganiseerd moet worden in je achtertuin (met het liefst ook locale hulp): stuur aub een mail naar allroad@lrch.nl met je idee. Op die manier gebeurt er ook iets mee (zoals bijvoorbeeld de kerstrit/harry muskee tribute 2 jaar geleden).

Herman

Erwin Lokhorst

Berichtdoor Erwin Lokhorst » 18 Dec 2013, 19:37

@Edward, Zie je wel dat ze meelezen. :mrgreen:

Persoonlijk vind ik het wel jammer dat het forum niet echt gebruikt wordt voor communicatie binnen de club.
Ik snap wel dat het bestuur en commissieleden niet en publique wiilen overleggen, maar maak dan een apart deel op het forum aan voor leden.
Het zal zeker het clubgevoel ten goede komen.

@Herman (ARC) Ik zal alles eens netjes uitwerken met zoveel mogelijk opties en dan aan de ARC voorleggen.
Defender-110 TD5 2001 & LW-softtop-2,25D 1980 (geschorst dankzij Weekers & vrienden)

Edward

Berichtdoor Edward » 18 Dec 2013, 19:45

Erwin Lokhorst schreef:@Edward, Zie je wel dat ze meelezen. :mrgreen:

Persoonlijk vind ik het wel jammer dat het forum niet echt gebruikt wordt voor communicatie binnen de club.
Ik snap wel dat het bestuur en commissieleden niet en publique wiilen overleggen, maar maak dan een apart deel op het forum aan voor leden.
Het zal zeker het clubgevoel ten goede komen.

@Herman (ARC) Ik zal alles eens netjes uitwerken met zoveel mogelijk opties en dan aan de ARC voorleggen.

Zucht, het enige waar het mij om gaat is dat je de actie bij jezelf houd. Maar dat is kennelijk te ingewikkeld. :shock: :shock: :shock:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

michel_

Berichtdoor michel_ » 18 Dec 2013, 19:50

tim schreef:Hoe stelt de AR commisie nou eigenlijk zo'n route samen?
Google earth en dergelijke? , of samen brainstormen en op basis van vrijwilligers die in de desbetreffende omgeving wonen geschikte stukken laten voorstellen?
Ben benieuwd.

De allroad vergaderd een aantal maal per jaar, daarin bespreken we o.a. de planning voor de komende periode waarin ook gekeken wordt in welke regio we welke route gaan rijden. Daar wordt dan vervolgens een leuk/handig start en eindpunt gezocht, waarna het uitzetten kan beginnen.

De commissie leden wonen zelf al redelijk verspreid door het land, dus dat is een mooie basis. Afhankelijk van de lokale kennis kan je qua route uitzetten gewoon gaan rijden en ondertussen een roadbook gaan schetsen, dat werkt alleen als je lokaal echt goed bekend bent. De meest gebruikte manier (door mijzelf in ieder geval) is toch eerst met behulp van goede (digitale) kaarten een idee/ruwe route uitzetten en die vervolgens proberen te gaan rijden en waar nodig aanpassen.

Als dit eerste concept klaar is wordt het roadbook netjes uitgewerkt en kan die nagereden worden ter controle. Mochten er dan toch nog dingen flink anders moeten kan die nog een keer aangepast en nagereden worden etc.

Er zit in de roadbooks dus altijd een hoop werk van diverse allroad leden (soms aangevuld met hulp van lokale club leden), waardoor we ook erg zuining op de roadbooks zijn en ze bij het eindpunt terug willen hebben.

En op de dag van het evenement zelf rijdt er nog een auto een uur a 1,5 voor de eerste deelnemer uit om te controleren dat er geen afsluitingen door werkzaamheden of andere evenementen e.d. zijn en kan zo nog een omleiding ter plaatse maken.
LRCH Allroad commissie lid, chef CP 30yrs jubi & 35yrs kernteamlid
Landrover 90 - 1985 & een Freelander II uit 2011

tim

Berichtdoor tim » 18 Dec 2013, 22:21

Edward, michel en anderen, dank voor de uitleg.
dus toch een beetje dat stopcontact verhaal.

En wat mij betreft sluit ik me aan bij marc's opmerking.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

Terug naar “Evenementen”