Organistie Kerstrit 2013 bedankt!
Re: Organistie Kerstrit 2013 bedankt!
Zeg mensen, niet zo gevoelig allemaal. Zo erg is zo'n post toch niet. Zijn mening, en als je er anders over denkt last lekker en hou het gezellig
Idd, vond het netjes en respectabel verwoord (of misschien lees ik dingen toch op een andere manier en zie ik een andere context in het verhaal zonder de reactie 'zin voor zin' te beoordelen). Andre geeft ook duidelijk aan dat hij plezier gehad heeft en het werk van de AR commissie ten volle waardeert. Het feit dat mensen op en aanmerkingen hebben is normaal en tja dat je op een dergelijke rit ook een aantal dingen mist waardoor je dat gevoel krijgt, dan moet je daar toch op gewezen kunnen worden 
punt is dat ik van mening ben dat mits netjes en opbouwend je best mag aangeven wat je tegenviel en dat er een gezonde discussie over zou kunnen ontstaan.. echter zal dit altijd moeten zijn zonder daarbij het werk van de AR of een andere organiserende commissie ten gronde te brengen, want ik begrijp (en weet) ook dat die ten alle tijden hun uiterste best doen om een leuk evenement weg te zetten waar iedereen met veel plezier op terug kan kijken.
@edward, ben het met je eens dat het effectiever is om (verbeter)tips en opmerkingen direct aan een commissie te melden.
@Roger, Niet zo jumpy joh. er is geen schreeuwen aan te pas gekomen. Dat je de manier van brengen ongelukkig vind kan ik begrijpen, maar geef dat dan aan zonder er boven op te springen en laat andre het desnoods iets meer uitleggen hoe hij het bedoeld. niet iedereen krijgt dingen gelijk netjes, perfect en niet confronterend verwoord wanneer dit niet zijn of haar bedoeling is (no offence Andre).
punt is dat ik van mening ben dat mits netjes en opbouwend je best mag aangeven wat je tegenviel en dat er een gezonde discussie over zou kunnen ontstaan.. echter zal dit altijd moeten zijn zonder daarbij het werk van de AR of een andere organiserende commissie ten gronde te brengen, want ik begrijp (en weet) ook dat die ten alle tijden hun uiterste best doen om een leuk evenement weg te zetten waar iedereen met veel plezier op terug kan kijken.
@edward, ben het met je eens dat het effectiever is om (verbeter)tips en opmerkingen direct aan een commissie te melden.
@Roger, Niet zo jumpy joh. er is geen schreeuwen aan te pas gekomen. Dat je de manier van brengen ongelukkig vind kan ik begrijpen, maar geef dat dan aan zonder er boven op te springen en laat andre het desnoods iets meer uitleggen hoe hij het bedoeld. niet iedereen krijgt dingen gelijk netjes, perfect en niet confronterend verwoord wanneer dit niet zijn of haar bedoeling is (no offence Andre).
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Edward schreef:Roger B. schreef: De manier waarop je het brengt klinkt als ongezouten kritiek, niet als verbeterpuntjes.
Verbeterpuntjes communiceer je, in mijn optiek 1 op 1, met de betreffende commissie. Azijnpissen en hopen een reactie of discussie doe je op een forum. Dan hoef je namelijk niks te onderbouwen maar kun je gewoon wat roepen.
Waarom heb je dan geen prive bericht gestuurd naar Andre
Even though I drive through the valley of darkness , I have nothing to fear, for I am driving my Land Rover
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8
Dat was een mooie zondag in de "red nose Rudolf130" van Coen!
Ik ben die dag met 'm meegereden, samen met een andere kennis. Klein stukje verkeerd gereden welke we maar zullen wijten aan mijn navigeerkunsten.
De route reed letterlijk langs onze achtertuin; m'n vriendin heeft door de struiken verschillende Land Rovers voorbij zien komen.
Organisatie bedankt, ik overweeg nu ook lid te worden!
Ik ben die dag met 'm meegereden, samen met een andere kennis. Klein stukje verkeerd gereden welke we maar zullen wijten aan mijn navigeerkunsten.
De route reed letterlijk langs onze achtertuin; m'n vriendin heeft door de struiken verschillende Land Rovers voorbij zien komen.
Organisatie bedankt, ik overweeg nu ook lid te worden!
Van de regen in de blub.
Freelander 2 TD4 HSE
Freelander 2 TD4 HSE
Hoe stelt de AR commisie nou eigenlijk zo'n route samen?
Google earth en dergelijke? , of samen brainstormen en op basis van vrijwilligers die in de desbetreffende omgeving wonen geschikte stukken laten voorstellen?
Ben benieuwd.
Google earth en dergelijke? , of samen brainstormen en op basis van vrijwilligers die in de desbetreffende omgeving wonen geschikte stukken laten voorstellen?
Ben benieuwd.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
tim schreef:Hoe stelt de AR commisie nou eigenlijk zo'n route samen?
Ben benieuwd.
De kerstrit die hier in de omgeving is gereden is door Harry en mij gemaakt. Daarna met commissieleden de route in kaart gebracht middels een roadbook.
Voor zover de club de leden kent kan ze ze benaderen voor hulp. Iedere rit die ik meegemaakt heb is er wel iemand die beter paden en wegen kende in die buurt, maar dat melden ze dan achteraf en niet vooraf.
Met kritiek is niks mis en dat trekt de club zich ook graag aan, echter breng die daar waar het iets doet.
@Sebastian: omdat ik niet van een commissie ben noch iets aan de commissie meld. Ik richt me tot iemand op het forum. Zou iedereen dat in pb's doen wás er geen forum.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Erwin Lokhorst
Edward schreef: Iedere rit die ik meegemaakt heb is er wel iemand die beter paden en wegen kende in die buurt, maar dat melden ze dan achteraf en niet vooraf.
Maar wij weten toch niet vooraf waar we gaan rijden
Maar mochten er plannen zijn bij mij in de buurt, dan weet ik nog wel een heleboel leuke legale onverharde paden.
Ik kan het maar vast gemeld hebben.
Defender-110 TD5 2001 & LW-softtop-2,25D 1980 (geschorst dankzij Weekers & vrienden)
En waar is "bij jou in de buurt" ??? Wederom, deel die informatie met de betreffende commissie dan heeft het wellicht nut of verwacht je dat de all road een kladblok naast de pc heeft om dit soort opmerkingen te noteren, archiveren en meer??

Edward van Vugt
-
Erwin Lokhorst
Waar dacht je dat de optie voor was om je woonplaats in je profiel te kunnen invullen?
Defender-110 TD5 2001 & LW-softtop-2,25D 1980 (geschorst dankzij Weekers & vrienden)
Erwin Lokhorst schreef:Waar dacht je dat de optie voor was om je woonplaats in je profiel te kunnen invullen?
Ja, tuurlijk. En dus moet er maar iemand van de commissie al deze opmerkingen proberen te zien, in een profiel naar de gegevens gaan zoeken, ergens in een Dbase bijhouden wie wat kan en wil en ga zo maar door????
Net of die lui geen baan hebben........
Edward van Vugt