Weet iemand al waar de kerstrit ongeveer wordt gereden? Provincie? De exacte locatie hoef ik niet te weten.
Ik weet dat je de exacte locatie per mail krijgt na inschrijving en dat het ergens in het oosten is maar bv Venlo is ook oosten en dat vind ik wat te ver vanuit noord/west Groningen.
Groet,
Eric.
Kerstrit
Re: Kerstrit
Gezien de foto op de site en wat er geschreven wordt gok ik op omgeving Enschede, foto' s lijken op Dickens en dat wordt toch altijd na gespeelt in Enschede met kerst.
Groeten Jan, die zich al aangemeld heeft
Ps: je krijgt pas begin December de details in je mail doos, als je je aangemeld hebt.
Ps: je krijgt pas begin December de details in je mail doos, als je je aangemeld hebt.
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
JanTD5 schreef:Gezien de foto op de site en wat er geschreven wordt gok ik op omgeving Enschede, foto' s lijken op Dickens en dat wordt toch altijd na gespeelt in Enschede met kerst.
Dickens is in Deventer... Ook niet verkeerd.
En ook al aangemeld
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
- Nicogroennl
Ja, ik zit fout. Deventer, zeker niet verkeerd. We wachten af.
Groeten Jan
Groeten Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Bedankt jongens. Ik weet genoeg.
Ik had al gegoogled aan de hand van de foto's op de site maar niets gevonden.
Regio Deventer is prima en Dickens lijkt me een leuk thema.
Ook ingeschreven dus.
Groet,
Eric.
Ik had al gegoogled aan de hand van de foto's op de site maar niets gevonden.
Regio Deventer is prima en Dickens lijkt me een leuk thema.
Ook ingeschreven dus.
Groet,
Eric.
Iemand anders opperde het openlucht museum in Ootmarsum, zou ook een goede mogelijkheid zijn. Is natuurlijk ook in het oosten de des lands.
Groeten Jan
Groeten Jan
-
Roger B.
De Kersterit dit jaar is in regio Nijmegen.
maar als je dan een vraag hebt....ga dan niet op het forum zitten speculeren, maar neem contact op met de betreffende commissie en stel daar je vraag. Voor de kerstrit is dat de allroadcommissie, bereikbaar via email; allroad@lrch.nl
maar als je dan een vraag hebt....ga dan niet op het forum zitten speculeren, maar neem contact op met de betreffende commissie en stel daar je vraag. Voor de kerstrit is dat de allroadcommissie, bereikbaar via email; allroad@lrch.nl
gone
Op zich heb je gelijk Roger, maar die commissie kan wellicht ook eens overwegen om net iets minder cryptisch te zijn over welke regio de rit wordt gereden....
Overigens heb ik dit al eens in persoon tegen 1 van de commissieleden uitgesproken...
Overigens heb ik dit al eens in persoon tegen 1 van de commissieleden uitgesproken...
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Marco 109 schreef:Op zich heb je gelijk Roger, maar die commissie kan wellicht ook eens overwegen om net iets minder cryptisch te zijn over welke regio de rit wordt gereden....
Dat heb ik ook al zo vaak aangegeven, dat het niet teveel moeite kan zijn gewoon de provincie aan te geven. Niet iedereen heeft de tijd om er een weekend van te maken of om uren in de auto zitten om vervolgens een rit van uren in de auto te rijden om daarna weer uren in de auto naar huis te kunnen.
Dat de locatie niet op voorhand weggeven wordt snap ik, maar de regio is wel handig.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968