Kerstrit
Re: Kerstrit
wij komen ook hoor, disco doet het al weer een paar weken goed, en de freelander loopt ook weer als een treintje (is de "back-up") 
Gisteravond mezelf ook ingeschreven. Zal mijn eerste club activiteit worden, ben heel benieuwd. Sinds mijn aanschaf in augustus heb ik al meer dan 11.000 km mogen genieten van mijn Defender en ik hoop dat de club activiteiten daar een extra dimensie bij zullen gaan vormen. Heb er zin in!
Defender 110 SW X-Tech Avatar met dank aan Rob 
-
defender1985
Geachte liefhebbers, kan iemand mij vertellen waar de rit gereden gaat worden. Ik wil mij graag aanmelden bij de club om deel te kunnen nemen aan dit evenement echter heb ik geen zin om het halve land door te moeten met mijn Defender v8.....
-
Roger B.
Zoals in dit topic te lezen kun je je voor meer info contact opnemen met de allroad commissie. Verder staat ergens eind pagina1 begin pagina2 van dit topic reeds vermeld in welke regio de rit gereden wordt 
gone
-
defender1985
De regio staat idd aangegeven, echter Oost is in mijn ogen nogal een breed begrip... Enschede is Oost maar volgens mij is hier regio Nijmegen ook Oost. Ik zal contact opnemen met iemand van de allroad commissie.
Is het openbaar maken van de daadwerkelijke plaats in dit topic not done?
Is het openbaar maken van de daadwerkelijke plaats in dit topic not done?
-
Roger B.
Het staat toch ECHT in dit topic vermeld.....
en nee. De startplek en details worden doorgaans niet openbaar verkondigd
Roger B. schreef:De Kersterit dit jaar is in regio Nijmegen.
maar als je dan een vraag hebt....ga dan niet op het forum zitten speculeren, maar neem contact op met de betreffende commissie en stel daar je vraag. Voor de kerstrit is dat de allroadcommissie, bereikbaar via email; allroad@lrch.nl
en nee. De startplek en details worden doorgaans niet openbaar verkondigd
gone
Bij elke rit weer hetzelfde liedje
-
defender1985
@ Roger. Regio Nijmegen had ik idd ook al gezien, zelfs in mijn vorige reactie al benoemd!
@ Axelaro88. Klinkt niet als een heel vrolijk liedje!
Ik ben nieuw op dit forum en nog geen lid van de landrover club. Dat op dit forum of binnen de LRCH geen exacte locaties worden weergeven aan forumleden is voor mij dan ook nieuw. Zelf ben ik ook actief op een ander forum/automerk en daar maken ze altijd de locaties bekend. Is er een bijzondere reden om hier geheimzinnig over te doen Roger?
@ Axelaro88. Klinkt niet als een heel vrolijk liedje!
Ik ben nieuw op dit forum en nog geen lid van de landrover club. Dat op dit forum of binnen de LRCH geen exacte locaties worden weergeven aan forumleden is voor mij dan ook nieuw. Zelf ben ik ook actief op een ander forum/automerk en daar maken ze altijd de locaties bekend. Is er een bijzondere reden om hier geheimzinnig over te doen Roger?
Hallo Max,
welkom op het forum
Als je met de kerstrit wilt meedoen, zul je wel lid moeten worden van de lrch.
Wat ik er van begrijp, worden exacte locaties van club evenementen niet altijd en-plein-public op het forum gezet om zwart/wild rijden zoveel mogelijk te voorkomen. Veel lezers van het forum zijn geen lid van de club en lang niet alle clubleden komen op het forum
Bij aanmelden voor een evenement krijg je de exacte tijd en plaats vanzelf toegestuurd.
groetjes, Fenna
welkom op het forum
Als je met de kerstrit wilt meedoen, zul je wel lid moeten worden van de lrch.
Wat ik er van begrijp, worden exacte locaties van club evenementen niet altijd en-plein-public op het forum gezet om zwart/wild rijden zoveel mogelijk te voorkomen. Veel lezers van het forum zijn geen lid van de club en lang niet alle clubleden komen op het forum
Bij aanmelden voor een evenement krijg je de exacte tijd en plaats vanzelf toegestuurd.
groetjes, Fenna

Alleen deze keer hebben ze dat niet gedaan, het enige wat nu bekend is is de regio.
Groet Ron
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006