Er is van alles te doen, van een 4x4 markt tot verschillende offroad routes en terreinen. Als we het in de planning gepast kunnen krijgen gaan we in ieder geval 1 dag kijken en rijden. De routes die ze normaal uitzetten zijn al de moeite waard dus daar gaan wij in ieder geval weer lol aan beleven
Offroad Budel iemand?
Offroad Budel iemand?
Zijn er hier nog meer mensen die van plan zijn eind oktober naar Offroad Budel te gaan?
Er is van alles te doen, van een 4x4 markt tot verschillende offroad routes en terreinen. Als we het in de planning gepast kunnen krijgen gaan we in ieder geval 1 dag kijken en rijden. De routes die ze normaal uitzetten zijn al de moeite waard dus daar gaan wij in ieder geval weer lol aan beleven
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Re: Offroad Budel iemand?
wist niet dat daar zoiets werd georganiseerd, maar ik denk dat ik zeker aanwezig ga zijn daar!
B@rt
Lightweight Series 3 1980
Defender 110 td5 crew-cab, Tomb Raider
Lightweight Series 3 1980
Defender 110 td5 crew-cab, Tomb Raider
-
dakar-defender
Kei leuk evenement, 3 dagen 4x4 feest roadbooks voor suv tot trophy trucks.
Houd de Facebook pagina van offroadbudel in de gaten of volg ze op Twitter en blijf op de hoogte.
Het is een evenement met een knipoog naar de oude en welbekende FOC trophy in neerpelt.
Mis het niet dag inschrijving is mogelijk maar wie zeker wil zijn van een deelname aan een roadboek kan beter nu al inschrijven via de site.
Of 1 september bij hun stand op het 4wd festival.
4wd magazine is op haar beurt ook weer te gast op www.offroadbudel.nl evenals 4x4 active magazine.
Houd de Facebook pagina van offroadbudel in de gaten of volg ze op Twitter en blijf op de hoogte.
Het is een evenement met een knipoog naar de oude en welbekende FOC trophy in neerpelt.
Mis het niet dag inschrijving is mogelijk maar wie zeker wil zijn van een deelname aan een roadboek kan beter nu al inschrijven via de site.
Of 1 september bij hun stand op het 4wd festival.
4wd magazine is op haar beurt ook weer te gast op www.offroadbudel.nl evenals 4x4 active magazine.
-
Lucas van Lierop
Ik ben al uitgenodigd door een vriend (met een Land Cruiser) maar moet even kijken of het lukt ivm andere festiviteiten.
zoek je mij? lucas at vanlierop punt org
-
Roger B.
Lucas van Lierop schreef: een vriend (met een Land Cruiser).
Dat kan niet.....iemand net een landcruiper is toch geen vriend???
gone
-
Lucas van Lierop
Roger B. schreef:Dat kan niet.....iemand net een landcruiper is toch geen vriend???![]()
![]()
![]()
Ik ben niet zo eenkennig
zoek je mij? lucas at vanlierop punt org
- Chrsitiaan
Zal daar op zondag zijn samen met enkele LR vrienden.
In de buurt dus zeker een middag van de partij!
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
is niet al te ver, dus zullen we eens gaan kijken,