Hoe gaat dat zo'n kampeerweekend?

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
ErwinD90

Hoe gaat dat zo'n kampeerweekend?

Berichtdoor ErwinD90 » 25 Mar 2013, 00:49

Even zomaar even polsen hier op het forum aangezien ik tijdens het jubileumweekend voor het eerst deelneem aan een meerdaags evenement. Ik heb er vandaag een twitter-berichtje aan gewaagd met een knipoog maar daar is (nog) niet op gereageerd.
Dat ik kastelein ben en er een 'aangepast' levensritme op na houd (nooit voor 4 uur te bed) weten de meesten van jullie wel inmiddels. Dat ik heel erg tevreden alleenstaand en kinderloos ben misschien niet. Dat een derde van de ruim 1500 aangemelde deelnemers kinderen zijn deed me even achter de oren krabben want ik weet, juist omdat ik kastelein ben in Brabant, dat als papa en mama het rustig aan doen omdat ze er even uit zijn de kinderen vaak helemaal los gaan.
Ik ben me bewust van de feiten dat de LRCH een echte gezins-club is en dat er zich heel veel hondenliefhebbers onder bevinden en ook dat er een hele hoop leden zijn die er een in mijn ogen eigenaardige voorliefde voor lederen hoeden op na houden :lol:
Ik pas me uiteraard maar wat al te graag aan dus aan mij gaat het niet liggen. Maar toch hoop ik, op mijn beurt, me ook wat te kunnen ontspannen. Zo vaak knijp ik er namelijk niet tussenuit. Dus, wat zijn de ervaringen van mede-kinderlozen en / of uitslapers?

Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen hekel aan kinderen maar ze vormen een wereld die ik gewoon niet altijd even goed trek. Zeker 's ochtends niet ;)
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!

Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top

Roger B.

Re: Hoe gaat dat zo'n kampeerweekend?

Berichtdoor Roger B. » 25 Mar 2013, 01:16

euhhh.. oordopjes niet vergeten! :lol: :lol: :lol:

verder kan ik me er wel in vinden, in dat verhaal, ben ook niet zo van de kids ;)
gone

peter191064

Berichtdoor peter191064 » 25 Mar 2013, 07:19

ErwinD90 schreef:Even zomaar . . . . . . . ze vormen een wereld die ik gewoon niet altijd even goed trek. Zeker 's ochtends niet ;)

Hmmm, dan moet ik ook oppassen dat ik niet te dicht bij jou sta, als ik mijn ogen open doe gaat ook mijn ratelklep los. :lol:
En uitslapen, toch zeker niet op een kampeer weekend? Dat doe je als je weer thuis bent.

Maar Erwin je avatar is zo`n mooie kinder-tekening, toch ??
Dus met deze talenten kun je `t kinderclubje bezig houden. :roll:

Defender 90 300 tDi / 1996 :D
FreeLander 1.8 / 1998 (Verkocht)
Series III-109 NA / 1983 ( Restauratie project, met dank aan de regering)
LightWeight 2,5 Benzine / 1982
Series IIA-88 2,25 Benzine/LPG / 1968

Gerard

Berichtdoor Gerard » 25 Mar 2013, 07:28

Hou er rekening mee dat niet iedereen zo goed slaapt op luchtbedden en matjes als ze zeggen ... :mrgreen:
Daarom lopen de eerste gasten gegarandeerd al om 07:00 uur rond, met alle koffie en begroetingsgeluiden van dien!
Ook menig kind wil -als je pech hebt- al vanaf een uur of zes 'de wijde wereld' in.

Ik zeg: zoek een rustig plekje, verstand op nul en 'relex'.
Als je daar nu al zorgen over hebt, ga je daar tzt op voorhand al 'last' van krijgen :D

Gerard

P.S. we hebben bij het jubileum elke ochtend een warme bakker op het terrein, dat compenseert toch wel?

piet_g

Berichtdoor piet_g » 25 Mar 2013, 07:45

ja idd.. zou je er niet te veel zorgen over maken en gewoon zien daar ;).
moet zeggen dat ik dat altijd wel leuk vind om te zien hoe een camping zo 's morgens ontwaakt.. zie je tenten en caravans open gaan en begint iedereen aan het ochtend ritueel :D.. dus vooral veel goedemorgen tegen de mensen die je tegen komt of langs lopen, wat bijpraten en koffie idd :D
overigens betekend dit niet dat ik de eerste ben die wakker is, maar soms heb je idd een mindere nacht of ben je al vroeg door al je slaap heen ;)

Misschien dat je bij het lrch evenement ook wakker kunt worden van de nodige laro's die toch al best vroeg gestart zullen worden. tenminste dat is normaal ook het geval op een camping :D
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

ErwinD90

Berichtdoor ErwinD90 » 25 Mar 2013, 11:03

Nou, dat is zo'n beetje wat ik al dacht. Gelukkig slaap ik over het algemeen als een blok (in plaats van een roosje). :lol:

En het is niet dat ik er bang voor ben om ergens 'last' van te krijgen maar eerder dat ik graag van situaties op voorhand probeer een voorstelling te maken waar ik aan toe ga zijn. Dat is nu eenmaal een eigenschap van een licht-autistisch brein. En als je het niet zeker weet vraag je het toch gewoon? ;)

Met deze informatie kan ik me goed voorbereiden. Nu de auto en de kampeerspullen nog!

En o ja, die avatar is een cadeautje geweest van een van de tweelingdochters van mijn beste vrienden. Hier in de maak:

Nanne Portret.jpg
Kleine kunstenaar
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!

Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top

Edward

Berichtdoor Edward » 25 Mar 2013, 11:04

Het is op een weekend niet anders met als dat het hier is: mensen hebben meer last van mij dan ik van hen. Wil je rust ga dan vooral ver van mij vandaan staan, want hoewel geen kinderen en ook nachtbraker ben ik 's nachts nog rumoeriger dan overdag! :oops: :oops:

Dus alleen ver van kinderen gaan staan is ook al geen oplossing. :lol: :lol:

Overigens slaap ik heerlijk op evenementen en voor 10.00 's ochtends zul je mij dan ook niet vaak zien. ;)
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 25 Mar 2013, 11:51

Zoals Edward zegt ver weg gaan en bid voor een gezin met veul kids want dat is
dan nog enigzins rust.... :mrgreen: amen :lol:
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

B@rt

Berichtdoor B@rt » 25 Mar 2013, 18:27

Edward schreef:Het is op een weekend niet anders met als dat het hier is: mensen hebben meer last van mij dan ik van hen. Wil je rust ga dan vooral ver van mij vandaan staan, want hoewel geen kinderen en ook nachtbraker ben ik 's nachts nog rumoeriger dan overdag! :oops: :oops:

Dus alleen ver van kinderen gaan staan is ook al geen oplossing. :lol: :lol:

Overigens slaap ik heerlijk op evenementen en voor 10.00 's ochtends zul je mij dan ook niet vaak zien. ;)

volgens mij kan dat best goed gaan komen als wij niet te ver van mekaar af staan, k zorg wel voor wat extra bier.. ;)
B@rt

Lightweight Series 3 1980
Defender 110 td5 crew-cab, Tomb Raider

peter191064

Berichtdoor peter191064 » 25 Mar 2013, 18:50

ErwinD90 schreef:En o ja, die avatar is een cadeautje geweest van een van de tweelingdochters van mijn beste vrienden. Hier in de maak:
Afbeelding

:ugeek: te gek zo`n avatar met geschiedenis !!

Defender 90 300 tDi / 1996 :D
FreeLander 1.8 / 1998 (Verkocht)
Series III-109 NA / 1983 ( Restauratie project, met dank aan de regering)
LightWeight 2,5 Benzine / 1982
Series IIA-88 2,25 Benzine/LPG / 1968

Terug naar “Evenementen”