Kerstrit anyone?
Re:Kerstrit anyone?
Mooi idee van de ARC om aan de voedselbank te denken na de kerstrit! Chapeau!
LTE schrijft:
Helemaal mee eens, misschien gelijk een idee om bij de volgende kerstrit een goed doel te steunen.
Groet Ron
Helemaal mee eens, misschien gelijk een idee om bij de volgende kerstrit een goed doel te steunen.
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
Ron63 schrijft:
Goed idee. Land Rover Nederland geeft alvast het goede voorbeeld met Serious Request.
Of gezamelijk een ambu in bruikbare staat brengen, loterij organiseren met als hoofdprijs de eer en het avontuur dat je hem naar plaats van aflevering mag brengen. Ofzo.
LTE schrijft:
Groet Ron
Goed idee. Land Rover Nederland geeft alvast het goede voorbeeld met Serious Request.
Of gezamelijk een ambu in bruikbare staat brengen, loterij organiseren met als hoofdprijs de eer en het avontuur dat je hem naar plaats van aflevering mag brengen. Ofzo.
Anita_Leen
Zijn trouwens al vaker goede doelen gesteund ,hele berg boomlinten was met het kampeerweekend in de Lutte, en een keer de welbekende Kika beren met een kerstrit als ik het me goed herinner en nu dit voor de voedselbank!
Wat is het toch een heerlijke club!!!
Wat is het toch een heerlijke club!!!
- blauwelaro
Jammer genoeg kon ik niet mee met de kerstrit dit jaar. Had heel erg graag gewild maar moest werken, zoals bijna elk jaar. Ik schrok van de berichten dat er een zwaar ongeluk was gebeurd maar na een beetje zoeken op internet en een berichtje van het bestuur ben ik weer een beetje gerustgesteld. Beste familie en mensen die bij het ongeluk waren betrokken, sterkte en beterschap. Een ongeluk zit altijd in een onverwacht en klein hoekje. Genees, wordt beter en richt de blik vooruit, naar de toekomst en de mooie dingen die weer komen gaan. Ook nare dingen gaan voorbij. Voor jullie, en dat geld zeker ook voor alle andere leden, maak er een mooi en goed 2013 van.
Toen ik 17 jaar oud werd kocht ik m'n eerste 88", daarmee heb ik het Land Rover virus opgelopen. Weet nu, éénmaal besmet, gaat 't nooit meer over.