Beste allemaal,
Zie hier het bericht op de homepage met een 1e update van het bestuur:
http://www.lrch.nl/artikelen/mededeling-kerstrit-2012-update-1
Groet,
Willem
Kerstrit anyone?
Re:Kerstrit anyone?
Nieuws en feiten over de Land Rover Defender www.landrover-defender.eu
Mensen , wij hoorden het nieuws bij aankomst op het eindpunt. Wat een naar bericht in een zo leuk evenement. Ik wens de gewonden veel sterkte met het herstel.
Desondanks een dankjewel voor de organisatie van het evenement. We zijn toch op leuke plaatsjes geweest waar we anders niet zouden komen.
Trek je niets aan van notoire azijnpissers , deze zullen er altijd zijn.
Desondanks een dankjewel voor de organisatie van het evenement. We zijn toch op leuke plaatsjes geweest waar we anders niet zouden komen.
Trek je niets aan van notoire azijnpissers , deze zullen er altijd zijn.
D3 HSE TDV6 stornoway grey
Ook namens mij hartelijk bedankt voor de leuke ervaring. Het was voor mij de eerste keer maar zeker voor herhaling vatbaar. Als het aan mij lag gaan we wolgende week weer :lol:
Jammer dat we hem niet hebben kunnen uit rijden maar wel een berijpelijk besluit. Ik zeg volgend jaar weer maar nu vast vooruit kijken naar 9 t/m 12 mei.
Bedankt voor de lekkere shoarma onderweg :)
groeten
Dennis
Jammer dat we hem niet hebben kunnen uit rijden maar wel een berijpelijk besluit. Ik zeg volgend jaar weer maar nu vast vooruit kijken naar 9 t/m 12 mei.
Bedankt voor de lekkere shoarma onderweg :)
groeten
Dennis
Groeten,
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
Toevallig zag ik de nieuwsberichten in de krant staan (dat was geen mooi beeld zo) en las ik de berichten op de site.. Het is altijd jammer dat dit soort dingen gebeuren, maar vooral tijdens evenementen zoals de kerstrit.. op dat soort momenten is de laro helaas niet zo sterk als je hem zou willen hebben..
In ieder geval veel sterkte voor de in zittende en hopelijk een snel en volledig herstel. (en zonder enig verlies in alle passies in het leven waaronder de laro). Maar ook sterkte voor de mensen die het hebben zien gebeuren.
Wat ik allemaal lees heeft de organisatie haar uiterste best gedaan om alles zo goed, maar ook zo netjes mogelijk te regelen en dat siert ze, gezien ik niet anders gewend ben tot nu toe.
Groet
Piet
In ieder geval veel sterkte voor de in zittende en hopelijk een snel en volledig herstel. (en zonder enig verlies in alle passies in het leven waaronder de laro). Maar ook sterkte voor de mensen die het hebben zien gebeuren.
Wat ik allemaal lees heeft de organisatie haar uiterste best gedaan om alles zo goed, maar ook zo netjes mogelijk te regelen en dat siert ze, gezien ik niet anders gewend ben tot nu toe.
Groet
Piet
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
hallo,
ook wij waren deelnemer aan dit mooi evenement, echter een ongeval heeft hieraan helaas abrupt een einde gemaakt.
wij wensen de betrokkenen heel veel sterkte toe !!
verder complimenten aan de organisatie, het zal mogelijk nooit ieder naar de zin zijn, maar naar mening is het juiste gedaan.
groeten
Marco.
ook wij waren deelnemer aan dit mooi evenement, echter een ongeval heeft hieraan helaas abrupt een einde gemaakt.
wij wensen de betrokkenen heel veel sterkte toe !!
verder complimenten aan de organisatie, het zal mogelijk nooit ieder naar de zin zijn, maar naar mening is het juiste gedaan.
groeten
Marco.
[modbreak]Hajo, je was al gewaarschuwd, en toch begin je weer opnieuw.
je gebrek aan respect voor de slachtoffers is stuitend, dus wederom je bijdrage moeten verwijderen.
dat het jou niet getroffen heeft, wil niet zeggen dat er niet anderen zijn die de gevolgen van dit ongeval als ernstig (genoeg) ervaren. [/modbreak]
je gebrek aan respect voor de slachtoffers is stuitend, dus wederom je bijdrage moeten verwijderen.
dat het jou niet getroffen heeft, wil niet zeggen dat er niet anderen zijn die de gevolgen van dit ongeval als ernstig (genoeg) ervaren. [/modbreak]
Haast je als je de tijd hebt, dan heb je de tijd als je haast hebt.
Hajo schrijft:
Ik denk bij drammen :huh:
Waar trekken we de lijn?
Ik denk bij drammen :huh:
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
-
Anita_Leen
Weet niet wat te zeggen....vreselijk... heel veel sterkte!
Commissie bedankt voor de mooie rit, ondanks dat hij moest worden afgebroken hebben we toch kunnen genieten van het mooie Zeeland en de leuke kerstmarkt van Veere.
Ik hoop dat het de noodlottigen goed zal vergaan.
En tevens dat er hier geen forum vetes worden uitgevochten onder dit onderwerp, wel ben ik van mening dat je op moet passen met censuur. Een forum blijft een open podium voor meningsuiting en zienswijzes ook al ben je het er nog zo niet mee eens.
En tevens dat er hier geen forum vetes worden uitgevochten onder dit onderwerp, wel ben ik van mening dat je op moet passen met censuur. Een forum blijft een open podium voor meningsuiting en zienswijzes ook al ben je het er nog zo niet mee eens.
Samen voor Resultaat .... Van Arendonk Makelaardij
DannyA schrijft:
Waar eindigt respect en begint censuur?
Vrijheid van meningsuiting is een grondrecht waar lang niet iedereen mee om kan gaan.
On topic: hopelijk gaat het de betrokkenen weer snel goed.
Marc
Commissie bedankt voor de mooie rit, ondanks dat hij moest worden afgebroken hebben we toch kunnen genieten van het mooie Zeeland en de leuke kerstmarkt van Veere.
Waar eindigt respect en begint censuur?
Vrijheid van meningsuiting is een grondrecht waar lang niet iedereen mee om kan gaan.
On topic: hopelijk gaat het de betrokkenen weer snel goed.
Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)