Dagevenement Off-roading (18 november)

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
Thomas Td5

Re:Dagevenement Off-roading (18 november)

Berichtdoor Thomas Td5 » 22 Okt 2012, 09:28

Dommel schrijft:

Jammer van lidmaatschap... meteen zo'n verplichting waarvan ik niet houd. Betaal dan liever per evenement, maar zit er dan niet aan vast.

Ik zie hier weinig verplichtingen. Je kan lid worden en nooit naar een evenement komen. Genoeg die dat ook doen. Zaken als touw of zo meenemen is handig, maar heb je die niet dan is er altijd wel iemand met een lier die je los wil trekken.

Dommel schrijft:

W.b.t. lidmaatschap LRCH en WA verzekering zie ik geen verband in... :huh:

Je moet een verzekering hebben als je meedoet. Dus als dat er een aanrijding is de verzekeringen het kunnen afhandelen en dat er niet iemand persoonlijk aansprakelijk is.

Soms zijn er ook eisen van de verhuurder van het terrein. Bijvoorbeeld in Heerde moet je ook een geldige APK hebben. Nou is dat voor een Land Rover die dagelijks dienst doet geen probleem, maar sommige mensen die omgebouwde off-roaders hebben kunnen dan een probleem hebben. Die hebben soms geen kenteken meer en kunnen geen APK halen.

ErwinD90

Berichtdoor ErwinD90 » 22 Okt 2012, 12:35

Wat het lidmaatschap betreft kan ik kort zijn: elke euro waard, ook al kan ik doorgaans maar twee van de vele evenementen per jaar bezoeken. En het tijdschrift is altijd leuk, interessant en informatief.

Sinds begin dit jaar ben ik ook lid van de LRSOC (Series One Club) vanwege een projectje. Zij beperken de toegang tot het technisch forum, i.t.t. de LRCH, uitsluitend voor leden. Maar het levert een schat aan 'onbetaalbare' informatie op. Ook het tijdschrift van die club is elke keer een feestje.

Zou je een commercieel evenement bezoeken, toegankelijk voor elk merk en waarbij iedereen en alles betaald moet worden dan ga je het niet redden met een paar tientjes. Ik zit voor mijn gevoel elke keer voor een dubbeltje op de eerste rij!

B)

Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!

Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top

Tata-D2

Berichtdoor Tata-D2 » 03 Nov 2012, 17:52

Beste mensen,

Wij komen waarschijnlijk al op de zaterdag. Lekker kamperen, kampvuur en hamburgers. Smullen!
Lekker primitief. Des temeer waardering een week later (comfortwknd) :woohoo: Is de camping op het GAF terrein of op het veld buiten het hek?

Groet, Willem, Felix en Max.

Tata-D2.
Groet, Willem
Tata-D2

StefaN

Berichtdoor StefaN » 03 Nov 2012, 18:50

Volgens mij net als bij het 'nachtrijden' te Axel gewoon binnen het hek, dus op het grasveld aan het begin. Genoeg plek hoor.

Plezier

peter191064

Berichtdoor peter191064 » 15 Nov 2012, 19:04

Is er nog iemand uit de buurt van Brouwershaven / Zierikzee die een bijrijder zoekt.
Ik stel me graag beschikbaar om mee te modderen.Rubberen kaplaarzen aanwezig.
Anders kom ik met de Freetlander maar niet voor `t off-road werk ( denk ik ).

Om met de SERIES 3/109 te gaan is me een beetje te koud nu.

greets ,
Peter

Defender 90 300 tDi / 1996 :D
FreeLander 1.8 / 1998 (Verkocht)
Series III-109 NA / 1983 ( Restauratie project, met dank aan de regering)
LightWeight 2,5 Benzine / 1982
Series IIA-88 2,25 Benzine/LPG / 1968

Terug naar “Evenementen”