In oktober 2011 hebben we voor het eerst de nachttrial georganiseerd. Heerlijk weer, het terrein was in goede conditie , leuke uitdagende proeven en daarmee een geweldige avond. Het besluit om dit ook in 2012 te organiseren was snel genomen.
De voortekenen waren echter niet al te best. Veel regen de afgelopen week, dus het terrein was zeer zwaar. Zelfs rechtuit rijden op een vlak stuk bleek al een hele kunst.
Tijdens het uitzetten van de proeven en het proefrijden bleek al dat het zeer lastig zou worden om 4 proeven te maken die ook redelijkerwijs te rijden zijn en de hele avond zouden standhouden. We hebben dus maar 3 proeven gemaakt die haalbaar leken.
Al vrij snel na de start blijkt dat proef 1 in allerijl omgebouwd moet worden, proef 2 is nauwelijks te doen en op proef 3 is het een aantal deelnemers gelukt, maar niet reëel om te veronderstellen dat die het de hele avond zou uithouden.
We hebben dus helaas moeten besluiten om het evenement te beëindigen om te zorgen dat het veilig blijft en men niet onnodig uren staat te wachten om dan alsnog te moeten stoppen. Veiligheid voor mensen en behoud van de auto’s hebben dit besluit noodzakelijk gemaakt.
We kunnen ons bijzonder goed voorstellen dat deelnemers teleurgesteld zijn vanwege dit besluit. Excuus dus dat we dit hebben moeten doen. Veiligheid staat echter voorop.
Ik wil alle deelnemers, maar ook de commissieleden, bedanken voor hun begripvolle reacties en de “soepele aftocht”.
Sorry en vooral bedankt!!
We zullen alle deelnemers volgende week informeren hoe we dit verwerken in de scores.
Namens alle leden van de Trialcommissie
Marco van Dam
Trial 5 in Almere (bericht van Trialcommissie)
Trial 5 in Almere (bericht van Trialcommissie)
Groet van Marco!
Re:Trial 5 in Almere (bericht van Trialcommissie)
[img/] Beste Trialcommissie,
Het was erg jammer dat we niet konden rijden maar "So be it" en de volgende keer zijn we er gewoon weer bij. :)
Ook voor jullie erg rot dat moest worden afgelast, met alle energie en tijd die er jullie erin hebben gestoken
toch nog wat foto's gemaakt http://www.mijnalbum.nl/Album=YSWQIP4P[/img]]foto's
oh ja, nul strafpunten :woohoo:
Groet
Marcel
Het was erg jammer dat we niet konden rijden maar "So be it" en de volgende keer zijn we er gewoon weer bij. :)
Ook voor jullie erg rot dat moest worden afgelast, met alle energie en tijd die er jullie erin hebben gestoken
toch nog wat foto's gemaakt http://www.mijnalbum.nl/Album=YSWQIP4P[/img]]foto's
oh ja, nul strafpunten :woohoo:
Groet
Marcel
Beste Marco en andere leden van de trialcommissie,
Je uitleg over het hoe en waarom van het afgelasten is natuurlijk zeer correct, maar je verontschuldigen voor een dapper besluit, lijkt me absoluut niet aan de orde!
Ik realiseer me heel goed hoe enorm veel werk jullie er telkens weer insteken en dat er liefhebbers vanuit heel Nederland komen opdraven. De druk om met dat gegeven 'hoe-dan-ook' te gaan trial-en is daarmee natuurlijk erg groot en dus vind ik, in plaats van verontschuldigen ván de commissie, dat het geven van een groot compliment áán de commissie juist op z'n plaats is! Het getuigt van lef en van realiteitszin en maakt nog maar eens erg duidelijk dat deze commissie haar verantwoordelijkheid durft te nemen. Er is niemand bij gebaat om ongelukken mee te maken. Aan je wagen niet en aan je mede-liefhebbers al helemaal niet.
Zelfs netjes stilstaan was al een kunstige bezigheid gisteravond, dus je zou er op kunnen wachten dat het ergens fout zou gaan.
Complimenten dus en óp naar de laatste trail van dit seizoen!
Je uitleg over het hoe en waarom van het afgelasten is natuurlijk zeer correct, maar je verontschuldigen voor een dapper besluit, lijkt me absoluut niet aan de orde!
Ik realiseer me heel goed hoe enorm veel werk jullie er telkens weer insteken en dat er liefhebbers vanuit heel Nederland komen opdraven. De druk om met dat gegeven 'hoe-dan-ook' te gaan trial-en is daarmee natuurlijk erg groot en dus vind ik, in plaats van verontschuldigen ván de commissie, dat het geven van een groot compliment áán de commissie juist op z'n plaats is! Het getuigt van lef en van realiteitszin en maakt nog maar eens erg duidelijk dat deze commissie haar verantwoordelijkheid durft te nemen. Er is niemand bij gebaat om ongelukken mee te maken. Aan je wagen niet en aan je mede-liefhebbers al helemaal niet.
Zelfs netjes stilstaan was al een kunstige bezigheid gisteravond, dus je zou er op kunnen wachten dat het ergens fout zou gaan.
Complimenten dus en óp naar de laatste trail van dit seizoen!
Defender 90 2.2 tdci Soft Top - 'Liv'
Defender 130 CC HCPU 2.2 tdci - 'Mr Wilks'
Defender 130 CC HCPU 2.2 tdci - 'Mr Wilks'
- peter191064
Even verbeterde link: Foto`s Almere van Marcel zijn plaatjes.
Defender 90 300 tDi / 1996
FreeLander 1.8 / 1998 (Verkocht)
Series III-109 NA / 1983 ( Restauratie project, met dank aan de regering)
LightWeight 2,5 Benzine / 1982
Series IIA-88 2,25 Benzine/LPG / 1968
-
Roger B.
Ik was er om verschillende redenen niet bij, maar zoals hierboven al gemeld, het terecht besluiten de trial af te gelasten is niks waarvoor verontschuldigingen gemaakt hoeven te worden. Soms zit het weer nu eenmaal dusdanig tegen dat een terrein gevaarlijk onbegaanbaar wordt en is het niet anders.
Vervelend voor de deelnemers die er voor naar Almere gereden zijn, maar zeer zeker ook voor de organiserende vrijwilligers die hun energie en tijd er nu voor niks in gestoken hebben, dus voor jullie is het net zo vervelend als voor "ons"
het is natuurlijk een beetje het risico van deelneme aan een georganiseerd evenement (of dat nu trial is zoasl bij ons, of voetballen zoals vele anderen (ook)doen.... soms wordt een wedstrijd afgelast wegens slecht weer, en soms kom je daar op het veld pas achter..... life sucks sometimes
Vervelend voor de deelnemers die er voor naar Almere gereden zijn, maar zeer zeker ook voor de organiserende vrijwilligers die hun energie en tijd er nu voor niks in gestoken hebben, dus voor jullie is het net zo vervelend als voor "ons"
het is natuurlijk een beetje het risico van deelneme aan een georganiseerd evenement (of dat nu trial is zoasl bij ons, of voetballen zoals vele anderen (ook)doen.... soms wordt een wedstrijd afgelast wegens slecht weer, en soms kom je daar op het veld pas achter..... life sucks sometimes
gone