clubavonden

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
AJH

clubavonden

Berichtdoor AJH » 07 Okt 2012, 11:32

Zo als al eerder door diverse leden is opgemerkt is er een einde gekomen aan de clubavonden en aanverwante club activiteiten. De oorzaken schijnen te in liggen personele bezetting en inspiratie om de avonden te vullen.Eigenlijk vind ik het een groot gemis ! Maar om nu zomaar de organisatie over te nemen is een wat te grote stap. Nu leek het me leuk om te beginnen op dit forum met een lijst van clubavonden die het herhalen waard zijn. Ik denk hierbij aan de avond met Martin & Liz en de avond in leiden bij technovaria.
Eigenlijk zijn er nog veel meer geslaagde avonden te noemen, maar ik wil niet iedereen het gras voor de voeten weg maaien.
Dus denk mee over de clubavonden. Arjan

piet_g

Re:clubavonden

Berichtdoor piet_g » 07 Okt 2012, 21:45

Ik zit twee mogelijkheden te bedenken: techniek zoals motor onderhoud of algemeen onderhoud
of een avond over situaties in het terrein inschatten met betrekking tot heuvels en hellingen. Hoe te voorkomen dat je om ver of voorover gaat.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

Roger B.

Re:clubavonden

Berichtdoor Roger B. » 07 Okt 2012, 22:42

de clubavonden hadden vaak een thema, zo was er een keer een avond over standverwarmingen en dergelijke, een over vering, een over automaatbakken en een over gewone bakken, een over ABS en luchtvering enz enz...
gone

Terug naar “Evenementen”