Green laning routes, een (te) goed bewaard geheim?
Re:Green laning routes, een (te) goed bewaard geheim?
Voor dit soort gezemel heb je toch Faceboooooooooooooooooook :pinch: :whistle: :S :blink: :X
StefaN schrijft:
Zou goed kunnen maar daar doe ik niet aan. Gezever op dit forum bijhouden is al genoeg werk :P
Voor dit soort gezemel heb je toch Faceboooooooooooooooooook :pinch: :whistle: :S :blink: :X
Zou goed kunnen maar daar doe ik niet aan. Gezever op dit forum bijhouden is al genoeg werk :P
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Ik ook (nog steeds) niet....maar zal er aan moeten gaan geloven. En betwien, de andere helft (zeg maar de andere 2680 leden) zitten ook al tijden op Facebook....en daarom missen wij 20 bezoekers hier de rest van alle leuke dingetje die ze met elkaar doen....het is gewoon niet eerlijk (verdeeld) :silly:
StefaN schrijft:
Nee hoor, je mist heulemaal niks als je geen Smoelboek hebt. De leuke evenementjes gaan meestal via Twitter en bij mij heel vaak weer ouderwets via de telefoon. Anders worden de groepen meteen te groot of zijn er weer mensen bij die niet met elkaar door één deur kunnen. ;)
Ik ook (nog steeds) niet....maar zal er aan moeten gaan geloven. En betwien, de andere helft (zeg maar de andere 2680 leden) zitten ook al tijden op Facebook....en daarom missen wij 20 bezoekers hier de rest van alle leuke dingetje die ze met elkaar doen....het is gewoon niet eerlijk (verdeeld) :silly:
Nee hoor, je mist heulemaal niks als je geen Smoelboek hebt. De leuke evenementjes gaan meestal via Twitter en bij mij heel vaak weer ouderwets via de telefoon. Anders worden de groepen meteen te groot of zijn er weer mensen bij die niet met elkaar door één deur kunnen. ;)
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Edward schrijft:
O vandaar dat ik niets meer meemaak de laatste tijd....die ene deur :huh:
Ach eigenlijk mis ik de echte Schotlandgangers, wagen of 3 en 4 and go. De malaise maakt iederen een beetje stil helaas.
Tot snel, wil zsm weer naar Ameland en dan kom ik langs voor de sls-unit uit de witte olifant!
StefaN schrijft:
O vandaar dat ik niets meer meemaak de laatste tijd....die ene deur :huh:
Ach eigenlijk mis ik de echte Schotlandgangers, wagen of 3 en 4 and go. De malaise maakt iederen een beetje stil helaas.
Tot snel, wil zsm weer naar Ameland en dan kom ik langs voor de sls-unit uit de witte olifant!
Heren (gok ik zomaar ;) ),
wat een wending heeft dit topic genomen... OT wil ik wel even kwijt dat ik in the good old days van usenet met nieuwsgroepen heel wat grovere staaltjes van belediging, afbranden etc. heb gezien die mij op een gegeven moment deden afhaken. Van wat ik hier lurk en soms post heb ik niet het idee dat we elkaar proberen te beschadigen. Ik vind juist dat je over het algemeen hele bruikbare en sympathieke reacties krijgt, ook op overduidelijke newbie-vragen,
En on topic ben ik al snel wijzer geworden, met dank. 11 november ga ik m'n eerste greenlane doen, ben ook weer benieuwd hoe dat gaat bevallen na het modderspelen onlangs in Almere.
Groet,
Ernst
wat een wending heeft dit topic genomen... OT wil ik wel even kwijt dat ik in the good old days van usenet met nieuwsgroepen heel wat grovere staaltjes van belediging, afbranden etc. heb gezien die mij op een gegeven moment deden afhaken. Van wat ik hier lurk en soms post heb ik niet het idee dat we elkaar proberen te beschadigen. Ik vind juist dat je over het algemeen hele bruikbare en sympathieke reacties krijgt, ook op overduidelijke newbie-vragen,
En on topic ben ik al snel wijzer geworden, met dank. 11 november ga ik m'n eerste greenlane doen, ben ook weer benieuwd hoe dat gaat bevallen na het modderspelen onlangs in Almere.
Groet,
Ernst
Defender 90 Td5 CSW 2002
-
dakar-defender
kijk eens op www.imakluk.nl zij weten wel raad over diverse greenlane routes en 4x4 cursusen en meer.
Grtn Dennis
Grtn Dennis
Zij? Of bedoel je wij? :whistle:
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
VeeTee schrijft:
Ah... :laugh: Ik zie het, profielinformatie...
Zij? Of bedoel je wij? :whistle:
Ah... :laugh: Ik zie het, profielinformatie...
Defender 90 Td5 CSW 2002