Moe, maar tevreden!
We hebben een fantastische DLRS 2012 achter de rug.
Prima weer, lekker kamperen, terreinrijden, een sortout met voor elk wat wils en lachende gezichten ... wij zijn blij.
We gaan de foto's nog sorteren/publiceren, een lijstje met verbeterpunten maken en over een paar maanden maar weer eens nadenken over de Dutch Land Rover Sortout 2013, want die komt zeker :-)
Bezoekers, deelnemers, standhouders, vrijwilligers, mensen van de Scouting en natuurlijk De Wielewaal, allemaal zeer bedankt voor jullie aanwezigheid, inzet en hulp!
Adriaan, Berry & Gerard
[video type=vimeo]49126027[/video]
Dutch Land Rover Sortout 2013?
Re:Dutch Land Rover Sortout 2013?
het was een leuke en gezellige dag om naar toe te gaan.. helaas kon ik de laro niet meenemen omdat het te ver was om binnen door te rijden (mag nog niet de snelweg op omdat het een landbouw voertuig is) en hij stond ook op blokken voor nieuwe remleidingen :D..
maar volgend jaar komt de laro zeker mee.. en ga ik ook weer sparen voor een dag als deze, want ik heb veel mooie aanbiedingen gezien.
maar volgend jaar komt de laro zeker mee.. en ga ik ook weer sparen voor een dag als deze, want ik heb veel mooie aanbiedingen gezien.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen