jubileum 2013
Re:jubileum 2013
Zo iets bijvoorbeeld ? 

Maar uh.. wanneer kunnen we inschrijven ? Dat zie ik nergens. Ook ik moet vakanties al gaan vastleggen, dus data zijn geregeld.
Haast je als je de tijd hebt, dan heb je de tijd als je haast hebt.
Frans B. schrijft:
Wat een tof ding! zelfbouw neem ik aan? Hefdak?
Zo iets bijvoorbeeld ?
Wat een tof ding! zelfbouw neem ik aan? Hefdak?
Geen zelfbouw en geen hefdak.
Is overigens wel makkelijk zelf na te bouwen en hefdak is altijd nog mogelijk.
Gebouwd op eenvoudig chassis met Alko aanhanger as. Alu hoekprofielen zijn te koop en worden veel gebruikt bij opbouw van lichte vrachtwagens, evenals de wanden (kunststof 3 centimeter dik "Monopan" plaat materiaal. De rest is afkomstig uit de caravan en/of outdoorbracnch.
Kortom, kijk eens op deze site: http://www.4wheelfun.de/bilder/expeditions-anhaenger-action-anhaenger-fuer-abenteurer-4968825.html?fotoshow_item=25
Is overigens wel makkelijk zelf na te bouwen en hefdak is altijd nog mogelijk.
Gebouwd op eenvoudig chassis met Alko aanhanger as. Alu hoekprofielen zijn te koop en worden veel gebruikt bij opbouw van lichte vrachtwagens, evenals de wanden (kunststof 3 centimeter dik "Monopan" plaat materiaal. De rest is afkomstig uit de caravan en/of outdoorbracnch.
Kortom, kijk eens op deze site: http://www.4wheelfun.de/bilder/expeditions-anhaenger-action-anhaenger-fuer-abenteurer-4968825.html?fotoshow_item=25
weet trouwens iemand ondertussen al hoe je nog meer op kunt geven voor het jubileumfeest? heb nl geen facebook account zelf..
B@rt
Lightweight Series 3 1980
Defender 110 td5 crew-cab, Tomb Raider
Lightweight Series 3 1980
Defender 110 td5 crew-cab, Tomb Raider
Vanaf januari kan je je pas aanmelden, misschien handig om je in te schrijven voor de Nieuwsbrief.
Zie ook HIER
Groet Ron
Zie ook HIER
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006