Ships, ook net gemist. Wanneer ongeveer komt het 4e eraan? Ben nog behoorlijk nieuw, dus wil het graag alvast in mijn agenda zetten.
By the way, ik heb nog geen LR, mag ik dan toch komen ;) ?
Het volgende Oost Gelretreffen (derde)
-
thirzabeckeringh
Re:Het volgende Oost Gelretreffen (derde)
Ik heb het helaas ook gemist omdat ik in Frankrijk was. Ben ook nog nieuw hier op het forum maar heb al wel een Landrover :) dus ik kijk ook graag uit naar een 4e treffen!
-
thirzabeckeringh
Ik hoop mensen tegen te komen uit de buurt, misschien meerijden in een LR en meer kennis op te doen van oude LR series, zodat ik ooit zelf een goede keus kan maken (al zou ik er t liefst meteen 1 aanschaffen, blind :woohoo: )
thirzabeckeringh schrijft:
Gewoon doen dan. Begin van een mooie ontdekkingsreis waarin je ontzettend veel kunt en gaat leren van je Land Rover. Maar wel accepteren dat je naast geweldige momenten ook teleurstellingen kunt tegen komen ;)
Ik hoop mensen tegen te komen uit de buurt, misschien meerijden in een LR en meer kennis op te doen van oude LR series, zodat ik ooit zelf een goede keus kan maken (al zou ik er t liefst meteen 1 aanschaffen, blind :woohoo: )
Gewoon doen dan. Begin van een mooie ontdekkingsreis waarin je ontzettend veel kunt en gaat leren van je Land Rover. Maar wel accepteren dat je naast geweldige momenten ook teleurstellingen kunt tegen komen ;)
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
-
Roger B.
er komt zeer zeker een nr 4 en 5 en 6 en .....
we zijn effe aan het kijken welke datum en dan vandaag of morgen weer een nieuw topic voor Nr4
we zijn effe aan het kijken welke datum en dan vandaag of morgen weer een nieuw topic voor Nr4
gone