Zoals de titel al doet vermoeden... ik ben nog op zoek naar 2x toegang tot het jubileumweekend. Helaas net ff te lang gewacht met kaarten bestellen.
Iets specifieker ben ik op zoek naar 1x volwassen en 1x kind.
Iemand die kan helpen of nog tips?
Hartelijke groet,
Piet
Kaarten LRCH 35YRS
- vliegpiet2
Kaarten LRCH 35YRS
Duitse Korthaar 'Teddy'
LR4 'Mike'
Fiat Panda 'Fiona'
LR4 'Mike'
Fiat Panda 'Fiona'
Re: Kaarten LRCH 35YRS
Voor het hele lange weekend is dat dan?
Range Rover Classic 1972 in de kleur Epsom Green
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT
En ook nog wat modern gescharrel....
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT
En ook nog wat modern gescharrel....
- vliegpiet2
Je kan nog mailen om op de wachtlijst gezet te worden, mochten er mensen afvallen
- vliegpiet2
Dankjewel Michel, dat had ik inderdaad gedaan. Even afwachten dus...
Duitse Korthaar 'Teddy'
LR4 'Mike'
Fiat Panda 'Fiona'
LR4 'Mike'
Fiat Panda 'Fiona'
ik wil je nog niet blij maken , maar mijn wederhelft kan tot nu toe geen vrij krijgen, dus weten nog niet wat we doen, natuurlijk wachten we tot de laatste dag of nog vrij te regelen valt, of dienst ruilen of zo iets. maar er bestaat natuurlijk grote kans dat ik ze over hou. of ben je al voorzien.
pascal110 schreef:ik wil je nog niet blij maken , maar mijn wederhelft kan tot nu toe geen vrij krijgen, dus weten nog niet wat we doen, natuurlijk wachten we tot de laatste dag of nog vrij te regelen valt, of dienst ruilen of zo iets. maar er bestaat natuurlijk grote kans dat ik ze over hou. of ben je al voorzien.
Ik wil je verder niet op ideeën brengen, maarrrr
https://www.autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/onderwerpen/werk-en-uitkering/mijn-zieke-werknemer#:~:text=Als%20werkgever%20mag%20u%20niet,informatie%20niet%20vastleggen%20of%20delen.
Geintje natuurlijk
"Yeah could be bigger diameter. Could be different pressure, different tyre construction, different environment. If you’re human then psychology would play a role." - OutbackJoe, 2020
Door enkele afzeggingen, zijn er kaarten vrij gekomen, stuur een mail naar de organisatie en vraag naar de mogelijkheden.
jubileum@lrch.nl
jubileum@lrch.nl
- vliegpiet2
Dank jullie allen voor het meedenken en de tips.
Inmiddels heb ik kaarten en een kampeerplek kunnen boeken voor het jubileumweekend!!
Tot volgende week!
Inmiddels heb ik kaarten en een kampeerplek kunnen boeken voor het jubileumweekend!!
Tot volgende week!
Duitse Korthaar 'Teddy'
LR4 'Mike'
Fiat Panda 'Fiona'
LR4 'Mike'
Fiat Panda 'Fiona'
Goed nieuws! Tot dan!
"Yeah could be bigger diameter. Could be different pressure, different tyre construction, different environment. If you’re human then psychology would play a role." - OutbackJoe, 2020