Defender 90 TD5
Re: Defender 90 TD5
Mooi!
Maar ja; nou gaat het pas gebeuren he?! Ik hoop dat je weet waar je aan begint! (en je familie gaat t merken, natuurlijk, hahaa!)
Maar ja; nou gaat het pas gebeuren he?! Ik hoop dat je weet waar je aan begint! (en je familie gaat t merken, natuurlijk, hahaa!)
Contribute to the scenery; drive a Land Rover!
Contribute to the scenery; drive a Land Rover!
Welkom, veel plezier en goed dat je niet heb geluisterd naar die 90-zeurders hier
Heb zelf ook een 90 Td5 uit 2002, en rijd er elke keer weer met veel plezier in, on- en off-road (en ook heen en weer naar Kazachstan). Je hebt helemaal gelijk, een 90 is gewoon mooier dan zo'n uitgerekte 110
(gek genoeg vind ik een 130 dan weer wél mooi, maar die past in de stad inderdaad niet zo...
)
Tot zien ergens onderweg (vergeet niet te zwaaien) of op een (LRCH-)evenement!
Ernst
Heb zelf ook een 90 Td5 uit 2002, en rijd er elke keer weer met veel plezier in, on- en off-road (en ook heen en weer naar Kazachstan). Je hebt helemaal gelijk, een 90 is gewoon mooier dan zo'n uitgerekte 110
Ernst
Defender 90 Td5 CSW 2002
ernsts schreef:gek genoeg vind ik een 130 dan weer wél mooi, maar die past in de stad inderdaad niet zo...
Ernst
Dat vind ik dan weer net zo'n dom gezeur als dat gedoe over de korte wielbasis van een 90!
6 jaar zo'n ding gereden en of het nou in Groningen, Eindhoven, Amsterdam, Utrecht of wat dan ook was, nergens ooit gestaan dat het niet paste, niet kon parkeren of wat dan ook.
De enigste plek waar ik ooit in de knoop heb gezeten is de parkeergarage van Stadskanaal (ja ja, die is er). Daar past ie qua hoogt in, alleen als je een kaartje trekt gaat de slagboom open. Die is alleen weer dicht als je na twee keer steken bij dat ding aanbeland bent.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Sjeun!
zeuren: die snorkel eraf, een te iel en goedkoop gezicht bij een te fraaie 90
indien een snorkel gewenst, kijk een bij versie's van mantec, past er mi beter bij.
als je nog een een paar centen over hebt; diep dich / boost velgen eronder.
dat was het wel zoeven..
indien een snorkel gewenst, kijk een bij versie's van mantec, past er mi beter bij.
dat was het wel zoeven..
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
tim schreef:zeuren: die snorkel eraf, een te iel en goedkoop gezicht bij een te fraaie 90
Precies de twee punten die ik op termijn wil aanpassen... Maar alles op z'n tijd. Eerst een grote beurt en anti-roest behandeling bij Van Aalst in Alphen.
ernsts schreef:Welkom, veel plezier en goed dat je niet heb geluisterd naar die 90-zeurders hier
Heb zelf ook een 90 Td5 uit 2002, en rijd er elke keer weer met veel plezier in, on- en off-road (en ook heen en weer naar Kazachstan). Je hebt helemaal gelijk, een 90 is gewoon mooier dan zo'n uitgerekte 110 (gek genoeg vind ik een 130 dan weer wél mooi, maar die past in de stad inderdaad niet zo... )
Ik ben er ook erg blij mee! Ik kan vooraf ook nergens over oordelen en kom er gaande weg wel allemaal achter.
Toch al best veel kilometers gereden (ca. 200 km vanaf zaterdag) en steeds naarstig op zoek naar andere Land Rovers, maar nog geen een gevonden om naar te kunnen zwaaien...
-
Landmarcs
tim schreef:Sjeun!
als je nog een een paar centen over hebt; deep dish / boost velgen eronder.
dat was het wel zoeven..
Tja, ook hier weer: iedere fundamentalist zo z'n smaak.
Ik zou d'r juist liever standaard staal onder hebben.
Samen met wat normalere (=smallere) banden heb je minder PC-Hooftstraat-uitstraling.
Met smallere banden heb je direct heel veel draaicirkel-winst (wel even de aanslag-bouten verdraaien).
(Met dikke banden is de draaicirkel van een 90 nauwelijks kleiner als die van een 110.)
Groeten MarcS
-
Waterrover
- Beheerder
Precies de twee punten die ik op termijn wil aanpassen... Maar alles op z'n tijd. Eerst een grote beurt en anti-roest behandeling bij Van Aalst in Alphen.
Je zou ook nog kunnen kiezen voor Gosliga in Leeuwarden, goede ervaringen mee en ouderwets goed.
Chris
Waterrover schreef:Precies de twee punten die ik op termijn wil aanpassen... Maar alles op z'n tijd. Eerst een grote beurt en anti-roest behandeling bij Van Aalst in Alphen.
Je zou ook nog kunnen kiezen voor Gosliga in Leeuwarden, goede ervaringen mee en ouderwets goed.
Chris
Goeie tip! Daar kwam de meneer van Elephant Off Road ook mee... Net even gebeld en voor een volledige behandeling rekenen zij aanzienlijk minder dan hun con-collega (voor dezelfde behandeling naar het schijnt). Denk dat ik daar maar naartoe moet dan!
-
Landmarcs
RikTD5 schreef:Waterrover schreef:Precies de twee punten die ik op termijn wil aanpassen... Maar alles op z'n tijd. Eerst een grote beurt en anti-roest behandeling bij Van Aalst in Alphen.
Goeie tip! Daar kwam de meneer van Elephant Off Road ook mee... Net even gebeld en voor een volledige behandeling rekenen zij aanzienlijk minder dan hun con-collega (voor dezelfde behandeling naar het schijnt). Denk dat ik daar maar naartoe moet dan!
Aan wat voor soort bedragen moet je denken (om te voorkomen dat beiden de komende dagen een heleboel informatieve telefoontjes moeten verwerken).
Groeten MarcS
Terug naar “Nieuw op het forum”