RikTD5 schreef:...
Ik begrijp dat het een hobbelbak is, maar als ik comfort zou willen zou ik wel voor een Range gaan met luchtvering... Ik snap het punt wel, maar ik denk dat ieder zo z'n eigen afwegingen/voorkeuren/eisen heeft. 90 past qua stijl beter bij mij en is nou eenmaal een stuk handzamer in de stad (al is het iets meer hobbelen

).
Ik het maar beperkt eens ben mbt de "handzaamheid"
< zo heeft een 90 op de "standaard-optionele" lichtmetalen velgen een draaicirkel die die van een 110 op standaard- of HD-staal bijna evenaart >, en qua binnenruimte geeft een 90 in mijn ogen een kinderhandzaamheid.
Dus resteert er 70 cm meer parkeer-lengte bij een 110. Qua comfort is er meer dan alleen het hobbelen: de korte wielbasis maakt dat een 90 "nooit" rechtuit rijdt: prima als je op het platteland of in de bergen woont, maar als je vanuit NL naar die bergen moet dan heb je meestal eerst de nodige kilometers rechte weg en dan is er ook het "comfort" van een auto die redelijk rechtuit wil als jij dat wil.
Maar goed, jij hebt je oog op een 90 laten vallen, en jij moet er uiteindelijk blij mee zijn.
Er zijn ook hele volksstammen tevreden met een 90. (Net zo als ik denk dat een 130 de draaicirkel van een mamoettanker heeft en de echte 130 fan zegt dat ie overal waar een 110 kan keren ook met een 130 kan keren.)
Groeten MarcS