Landmarcs schreef:RikTD5 schreef:Waterrover schreef:Je zou ook nog kunnen kiezen voor Gosliga in Leeuwarden, goede ervaringen mee en ouderwets goed.
Goeie tip! Daar kwam de meneer van Elephant Off Road ook mee... Net even gebeld en voor een volledige behandeling rekenen zij aanzienlijk minder dan hun con-collega (voor dezelfde behandeling naar het schijnt). Denk dat ik daar maar naartoe moet dan!
Aan wat voor soort bedragen moet je denken (om te voorkomen dat beiden de komende dagen een heleboel informatieve telefoontjes moeten verwerken).
Groeten MarcS
Ik kan uiteraard niet oordelen over de precieze behandeling van beider bedrijven en de kwaliteit daarvan, maar als ik de methodes op de websites lees lijkt het wel erg op elkaar. Er zijn héél veel goede ervaringen te lezen over Van Aalst en zij leveren volgens de verhalen wel echt topkwaliteit, maar ik vind het verschil met Gosliga aanzienlijk:
- Van Aalst rekent €1.300,- (incl. BTW) voor de gehele behandeling. De auto is dan 5 werkdagen weg ze zijn de komende 2 maanden al volgeboekt.
- Gosliga rekent €850,- (incl. BTW) voor de gehele behandeling. De auto is dan 4 werkdagen weg en ze zitten maar 1 week vooruit volgeboekt.