hnb1965 schreef:Ik denk dat Rob Stewart gelijk heeft ! Het is WEL een wagen van de Nederlandse strijdkrachten geweest ,maar NIET de mariniers. De mariniers hebben 2 types 110 gehad ,een eerste type die een beetje op deze wagen lijkt en de latere uitvoering gebaseerd op de WOLF. De Laro op de foto is volgens mij een exKLu wagen. De mariniers Laro heeft een compleet andere snorkel deluchtinlaat zit aan de bovenkant van het linker spatbord . De KLu Laro heeft wel de luchtinlaat in de zijkant van het linker spatbord. Dan zitten de Hella achterlichten laag, die van de marine zitten hoog. Tevens zie ik aan de achterbak bij de achterlichten vlaggenstokhouders, de mariniers heeft deze niet. Verder zit de nummerplaat bij de mariniers lager.Op de foto niet zichtbaar ; de luchtinlaat van de kachel zit bij de mariniers Laro voor aan de zijkant van het rechter voorspatbord , bij de KLu op de normale plek bovenaan in het spatbord .Dan zitten op de KLu Laro normale stads en knipperlichten aan de voorkant , op de mariniers zitten op de bovenkant van de voor spatborden ''torentjes''. De KLU heeft normale ontluchtingskleppen onder de voorruit , bij de mariniers zijn ze dicht. Ik denk dus dat het een exKLu wagen is, nadat ik de foto's wat beter heb bekeken. De wielen zijn niet de originele ,evenals de grille en de koplamproosters.. Verder ontbreken de achterbumpers en de NATO trekhaak. Overigens MOD betekend Ministry Of Defence , dus de Britse strijdkrachten . Vr gr Henk B.
Bedankt! Echt héél nuttige info allemaal! Rob, ik stuur je even het volledige chassis nr door