Mijn eerste Land Rover

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Monkie

Mijn eerste Land Rover

Berichtdoor Monkie » 03 Dec 2016, 18:25

Goedenavond allen,

mijn naam is Monk en sinds afgelopen donderdag, de echt wel trotse eigenaar van een Land Rover Discovery 2.
na jaren en jaren Mercedes G klasse te hebben gebruikt, gaf de laatste de geest. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik op zoek was naar een andere G klasse terwijl ik de laatste zou gaan opknappen, maar dat kon bruin niet trekken. Via een kort en dramatisch avontuur van 3 weken met een Nissan Patrol kreeg ik van een kennis de tip om eens voor een td5 te gaan kijken. Al tijdens de proefrit bij verkoper Zweerde, was ik verkocht. Wat een heerlijke tractor! Heel veel heb ik al van jullie opgestoken, en hoop nog veel meer te gaan leren. En waar mogelijk zal ik natuurlijk ook mijn kennis en ervaringen delen.

Ik wens iedereen veel veilige kilometers en nog meer plezier.

Groeten Monk.

2001 LR Disco 2 2.5 td5 automaat 210 dkm

Waterrover
Beheerder

Re: Mijn eerste Land Rover

Berichtdoor Waterrover » 04 Dec 2016, 15:18

Monkie schreef:Goedenavond allen,

mijn naam is Monk en sinds afgelopen donderdag, de echt wel trotse eigenaar van een Land Rover Discovery 2.
na jaren en jaren Mercedes G klasse te hebben gebruikt, gaf de laatste de geest. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik op zoek was naar een andere G klasse terwijl ik de laatste zou gaan opknappen, maar dat kon bruin niet trekken. Via een kort en dramatisch avontuur van 3 weken met een Nissan Patrol kreeg ik van een kennis de tip om eens voor een td5 te gaan kijken. Al tijdens de proefrit bij verkoper Zweerde, was ik verkocht. Wat een heerlijke tractor! Heel veel heb ik al van jullie opgestoken, en hoop nog veel meer te gaan leren. En waar mogelijk zal ik natuurlijk ook mijn kennis en ervaringen delen.

Ik wens iedereen veel veilige kilometers en nog meer plezier.

Groeten Monk.

2001 LR Disco 2 2.5 td5 automaat 210 dkm

Hoi,

Veel plezierige en veilige kilometers toegewenst in je nieuwe Disco. Mocht je vragen hebben, ik hoor ze graag. ;)

Groet, Chris

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 04 Dec 2016, 18:26

Van G, via Patrol naar een Disco Td5 ... dat is een interessante route.
In mijn ogen een opgaande lijn, ik hoop dat dat zo ook blijft (omhoog) gaan.

Groeten MarcS

Monkie

Berichtdoor Monkie » 04 Dec 2016, 20:13

Goedenavond MarcS,

de Patrol bleek echt rot bij de punten tussen chassis en carrosserie, de verkoper heeft hem teruggenomen maar had het geld al verbrast. Wel een schuldbekentenis, we gaan zien of dat waarde heeft. Deze Disco viel overal precies binnen, jonger dan 1 jan 2001 vanwege de milieuzones en ouder dan 15 jaar voor de bijtelling.

Gr. Monk

VeeTee

Berichtdoor VeeTee » 04 Dec 2016, 22:33

Landmarcs schreef:Van G, via Patrol naar een Disco Td5 ... dat is een interessante route.
In mijn ogen een opgaande lijn, ik hoop dat dat zo ook blijft (omhoog) gaan.

Groeten MarcS

Ik zal wel vloeken in de kerk, maar ik vind dat meer 'n parabool... ;)
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)

> www.titunet.nl <

Terug naar “Nieuw op het forum”