viewtopic.php?f=12&t=9771
Misschien kan je hier wat mee.
Groet Ron
Hopelijk nieuw
Re: Hopelijk nieuw
110-Td5 X-tech 2006
-
Discotravel
Dank je wel Ron, ik had hem gezien maar wij bestaan middels uit 5 dus grijs kenteken word hem niet helaas maar bedankt voor het meedenken.
Dat had ik begrepen, maar je kan even navragen of de originele spullen er nog bij zijn, terug bouwen en omkeuren is dan optie.
Groet Ron
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
-
Landmarcs
Ron63 schreef:.... je kan even navragen of de originele spullen er nog bij zijn, terug bouwen en omkeuren is dan optie.
Zelfs als de originele ombouw-spullen er niet bij zijn kan het een optie zijn (die ombouwspullen zijn ook wel elders te vinden).
Een auto met een weinig eerdere eigenaren, ruim onderhouds-historie en niet teveel kilometers heeft ook zo z'n voordelen.
Overwinteren in Portugal is ook niet slecht .... voor een auto (weinig zout en ander vies gekledder).
Een direct geel kenteken auto met weinig kilometers heeft wellicht een hoog aandeel "school-run" en andere korte eindjes gereden.
Groeten MarcS
-
Discotravel
Dank!! Ik heb de vraag uitgezegd dus ben benieuwd.
-
Discotravel
Na een aantal proefritten, wikken en wegen, denken, duwen en trekken is het toch een D3 geworden!! Toch wil ik jullie alle bedanken voor de reacties.
Gefeliciteerd! Ik heb je een PB gestuurd met een vraag. Mocht je tijd hebben wil je dan reageren?
Heel veel plezier met jullie aanwinst, en natuurlijk heel veel goede en veilige vakantie kilometers toegewenst.
Groet Ron
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
Gefeliciteerd!! veel plezier ermee
Gr. Rangie
Range Rover Evoque 2.2 sd4 prestige
'per aspera ad astra'
Range Rover Evoque 2.2 sd4 prestige
'per aspera ad astra'
Terug naar “Nieuw op het forum”