Hallo iedereen.
Ik ben opzoek naar eigenaren van Defenders bij mij in t dorp. Er rijden hier een paar hele mooie! O.a. Een hele vette zwarte 130, witte 90, groene 110. Allemaal erg mooie autos! Ik ben aan het kijken voor een Defender TD5 2002-2005. Ik heb een hoop advertenties en plaatjes van Defenders bekeken. Maar hoe weet ik nu of het wat voor me is als dagelijkse auto? Misschien kan ik bij een Defender in het dorp komen kijken en kan iemand me er over vertellen. Lijkt me erg leuk!
Groeten Martijn
Defenders in Dronten Flevoland
Re: Defenders in Dronten Flevoland
Hoi Martijn,
Ik zou gewoon eens op een van die rijders afstappen werkt waarschijnlijk het snelst.
Over het algemeen bijten ze niet
Groet uit het Leidse,
Ron
Ik zou gewoon eens op een van die rijders afstappen werkt waarschijnlijk het snelst.
Over het algemeen bijten ze niet
Groet uit het Leidse,
Ron
110-Td5 X-tech 2006
Niet in Dronten maar in Lelystad ben je ook welkom voor een bakkie. De 130 is wel lid van de lrch maar hier niet present, de witte 90 is van zijn vrouw geloofik, de groene 110 is ook lrch lid en ook niet actief hier. Er rijd nog een blauwe 110 rond in Dronten en een groen/ grijze 88 beide ook niet actief hier.
Dus spreek ze aan, ken de heren en zijn niet de beroerste
Ze vreten je niet op
Groet Jan
Dus spreek ze aan, ken de heren en zijn niet de beroerste
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Die van de groene 110 en zwarte 130 ken ik ook. Aardige mensen 
Fenna
Fenna

Ik zal eens langs gaan. Ik sta liever niet plotseling op de stoep maargoed, we hebben allemaal de zelfde interesse.. DEFENDER 
Hier nog 1. Zeer fraaie zwarte 110 2001 met Columbus daktent. Van de week sta ik bij klant voor de deur en wil net uitstappen. Komt er een man met 2 koters op een fiets aan en vraagt"meneer mag ik u wat vragen" hij reed een V70 met 2 banken vanwege de kinderen. Er kwam er nog 1 bij en had aan 7 plaatsen dus niet meer genoeg
Aangezien die van ons (origineel) 9 plaatsen heeft was zoiets mss wel wat voor hem?!
Tijdje staan lullen, ik maak er (als ik zelf tijd heb) altijd tijd voor. Mijn vriendin heeft de hele week meer aanspraak en "staarders", .. maar dat ligt niet alleen aan de auto
Aangezien die van ons (origineel) 9 plaatsen heeft was zoiets mss wel wat voor hem?!
Tijdje staan lullen, ik maak er (als ik zelf tijd heb) altijd tijd voor. Mijn vriendin heeft de hele week meer aanspraak en "staarders", .. maar dat ligt niet alleen aan de auto
Failing to prepare is preparing to fail!
Terug naar “Nieuw op het forum”