Hallo hier ben ik dan! :-)

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
H.Bolwijn

Hallo hier ben ik dan! :-)

Berichtdoor H.Bolwijn » 31 Aug 2016, 15:32

Hallo,

Ik ben Hans Bolwijn, 54 jaar, en al enkele jaren verzot van de Land Rover. Ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik een Series III type 88 diesel gekocht. Bij aanschaf markeerde er hier en daar nog wel wat aan; remmen rondom, bovendeurtjes, onderdeuren. Heb dat vernieuwd of laten verhelpen.. Daarna een jaar dagelijks gereden met mijn Laro; heerlijk! :-) Nu veel onderdruk. Er ligt een gewone 2,5 ltr diesel in. Ik ben bezig met een andere motor, maar ben er nog niet uit wat het gaat worden. In oktober moet ik er uit wezen, dan kan hij ingebouwd worden, en kan ik weer genieten van mijn Laro! :-)

Ik hoop dat ik nog veel contact zal hebben met andere leden om van alles te delen, of advies te krijgen.

Groet van Hans! :-)

VeeTee

Re: Hallo hier ben ik dan! :-)

Berichtdoor VeeTee » 31 Aug 2016, 17:41

Welkom. Op 4 sept. Is er de Dutch Land Rover SortOut in Zeewolde (dlrs.nl), een mooie kans om contacten met "lotgenoten" op te doen en wellicht vind je daar ook nog zij-opstapjes... Aanradertje, altijd heel gezellig!
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)

> www.titunet.nl <

Erik Peters

Re: Hallo hier ben ik dan! :-)

Berichtdoor Erik Peters » 02 Sep 2016, 07:42

En mocht dat daar niet lukken, dan zijn ze ook gewoon nog nieuw te koop (ca. € 50 per stuk in Engeland).

Groet,

Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht

Terug naar “Nieuw op het forum”