willemduits schreef:Aan alle leden die gereageerd hebben op mijn oproep,,hartelijk dank voor alle reacties en hulp die mij aangeboden werd, ben hier echt van onder de indruk. had geen idee dat er nog zoveel hulpvaardige mensen waren.
Maar nu het hopelijk goede nieuws ik moet vriidag 9 september hier in Duitsland bij de neuroloog zijn.die me hopelijk weer goedkeurd om te rijden,hoewel ikzelf hier van overtuigd,,,, ben kost me wel 300 euro die ik zelf betalen moet maar heb het graag over voor mijn mobiliteit.
ik hoop dat ik lid mag blijven van dit forum.hoewel ik moet bekennen dat mijn Landy nog geen modder heeft geroken
Ik ben te trots op mijn liefde hij heeft wel muds en traanplaten en zo koplampbeschermers en dat soort verfraaiingen meer zodat ik het zonde vind om hem vuil te maken. erg he..... dus misschien geen echte landy man maar het zij zo Ik heb hem nieuw gekocht en nog steeds gek op hem/haar.het is mijn droomauto maar denk dat iedereen hier een terreinrijder is. mag ik eventueel wel mee met een sterrit????Will/Duitsland
Will,
Alvast gefeliciteerd met de goede vooruitzichten, ik zal voor je duimen.
En als je nu straks weer een de oude bent, koop dan om dit te vieren geen Tity oid maar gewoon nog een LandRover erbij die wel modderig mag worden, en waar een deukje meer of minder ook geen hartzeer kost.
Groeten MarcS